• Coca cola light

Ni som kan se borttappade saker, hjälp mig!

Jag har tappat bort min bettskena, en sådan man har när man sover och den försvann i veckan. Jag klev upp och letade efter min man som hade åkt tidigare till jobbet och la den någonstans. Jag klarar mig inte utan den för jag får hemsk huvudvärk och väldigt ont i tänderna. Känner mig lite fånig som lägger ut denna fråga men jag börjar bli ganska desperat efter fyra nätter utan den.

• Svar på tråden Ni som kan se borttappade saker, hjälp mig!
  • Dinkanesh

Den ligger bland mjuka saker, inte speciellt mörkt men ändå skymt.

Kan den ha följt med ner i tvättkorgen eller några kläder på golvet? Bland handdukar eller bomull?

• Johan

Jag tror din katt tagit den och lagt bland sina andra leksaker (har du katt och har katten en leksaksgömma?)

/Johan -
  • Coca cola light

Jag har ingen katt tyvärr. Jag har kollat igenom tvättkorgen noga så där ligger den inte. Tack för era svar!

• Jonie

Du kanske har lagt den någonstans vid sängen och den har ramlat ner bakom något.
    Titta där...

• Coca cola light

Igår hittade jag den ätnligen. Den hade fastnat under en pappåse som jag hade i sovrummet. Varje gång jag tittade under den eller i den så satt den kvar under påsen. Till slut ställde jag påsen på sängen och då fastnade den på överkastet istället.

Svar på tråden Ni som kan se borttappade saker, hjälp mig!