• UskTjej

Sia barnmöbler

Jag är otroligt nykiken på hur mycket sängen från Sia kids rooms kollektionen kostar samt alla andra grejer.
    Ni som har köpt saker från kollektionen,är ni nöjda med inköpet?
    Jag tänkte åka nästa vecka och titta i butiken men är nyfiken på priserna ialla fall

• Svar på tråden Sia barnmöbler
  • MissWhiskey

har ni nån webbsida med sia saker som ni kan rekomendera

Mamma till Casper
  • summer06

sängen vet ja inte, men ja har en byrå med pirater på som kostade 949:- å lite andra småprylar bla en jättesöt griffeltavla och väggklocka! ä helnöjd me dessa grejer, ska även åka å köpen en liten stol snart! tycker helt klart att du ska köpa denna serie! kram

Älskar sina pojkar!
  • CMN

Jag tycker deras barnmöbler är väldigt dyra.

• Booble

Vi beställde en kista (kostar 1136.-) i juni och den har inte kommit ÄN! Så har de inte möblerna på lager där du ska köpa så var beredd att vänta.... LÄNGE!

♥ Melvin ♥ 20060130 ♥
  • biltokig1

Sänggaveln kostar runt 1995:- Vi säljer den blåa för halva priset på jobbet just nu... den rosa är såld. Finns även nå´n byrå kvar i det blåa och några småprylar.

Det är en ganska dyr serie, det tycker jag oxå... men väldigt fin!!! =)

• UskTjej

Biltokig1:levererar ni möbler till andra ställen i landet??
    För att om ni gör det så vill jag köpa sängen nu

• UskTjej

Tycker att alla är dyrt nu för tiden så egentligen så spelar det ingen roll.Serien är ju sååå fiin .

• finfee

vet bara att dom är dyra..

finfee
  • biltokig1

Man kan ju kolla vad det kostar att skicka med bussgods.... vart bor du då???

Ibland har vi ju vägarna förbi så att säga.

Kontakta butiken.. det finns en länk på min sida... =)

• UskTjej

jag bor i sthlm.Ska kolla in hemsidan!

• biltokig1

Gör det =)

Vi åker ganska ofta till Stockholm faktiskt...

om du ringer till butiken så kan de säkert lösa det,
    Kanske blir lite frakt men det kan det ju vara värt om man får gaveln till halva priset.

Svar på tråden Sia barnmöbler