• imorgon är en annan dag

Den där stora diskhon på IKEA. Någon som har den? Fins det någon som har bilder på när man har en separat dusch brevid kranen vid diskbänken? Bilder önskas!

Nu så beställde vi den där jättestora diskhon på IKEA, men nu så börjar undra hur det egentligen kommer att se ut... Någon som har bilder på sitt kök som har den där jättehon?

Då hon är jättestor så vill vi ha en dusch eller spray funktion. Har inte hittat någon kran med dusch än så vi börjar fundera på att sätta dit en separat dusch. Finns det någon som har gjort så?

Skulle så gärna vill se lite bilder så jag kan se hur det kommer att se ut!

• Svar på tråden Den där stora diskhon på IKEA. Någon som har den? Fins det någon som har bilder på när man har en separat dusch brevid kranen vid diskbänken? Bilder önskas!

Puff i puff puff!

Tack så jättemycket!! Skickade meddelande till mamma mio och skall titta på grohe. Är ni nöjda mer er?

• Joonas

Ja, vi är njättenöjda. Köpte en exakt likadan ho som vi hade i det tidigare köket... som ju brann upp. Men den på ikea är nog större. Vår går precis in i ett 60 skåp. Mamma mio har ett 80 skåp under sitt för att få iner hon. Mitt kök bygger på 60 moduler... jag är lite petig med sånt... Blandaren är riktigt bra faktiskt. Var skeptisk men den är toppen, har aldrig haft en med slang förut!

Svar på tråden Den där stora diskhon på IKEA. Någon som har den? Fins det någon som har bilder på när man har en separat dusch brevid kranen vid diskbänken? Bilder önskas!