• magikatt

Är där någon som är bra på Numerologi?

När jag räknar ut min "livsväg" (födelseår, mån,dag)blir talet 11 och det är ett "dubbeltal",vilket jag läst är väldigt speciellt.

Finns det någon där ute som kan berätta lite mer om just att få siffran 11 som "livsvägs-tal"?
    Och Vad är det egentligen som förväntas av mig?

• Svar på tråden Är där någon som är bra på Numerologi?
  • majken11

Elvan ger dig extra kvaliter till tvåan så du ska läsa om både tvåanskvaliter och 11ans kvaliter.

Men jag skulle tolka ditt livstal så här:

Du är här för att inspirera dina med människor på ett diplomatiskt sätt. Du är något av en drömmare och bör inte vara rädd för att förverkliga dina drömmar som oftast handlar om en bättre värd. Du kan ge ett nervöst intryck då du kan känna rädsla för ditt riktiga sanna jag då du kan ha svårt att riktigt veta själv var du står du är en sann ledare samtidigt som du även är person som har förmågan att ibland ta för mycket hänsyn till andra vilket kan leda till obeslutsamhet. Du har en stark intution som du bör använda dig av. Du är en sann visonär innom det andliga området och har sprituella begåvningar.

Kort sagt kan man säga att du som 11 har högre krav på dig själv (egna högre krav) och är mer känslig av dig och kan ha svårigheter att balansera din starka energi på ett positivt sätt. Men klara du av det så har du stora möjligheter här i livet.

Hoppas det var till lite hjälp för dig.

• Wonka
    Jempa L skrev 2006-10-03 00:45:25 följande:
    Provade via den här länken att räkna ut livstal för mig själv, sambon och vår dotter. Alla fick talet 5, vilket gjorde mig ganska förvånad?! Hur stor chans är det? www.ditthoroskop.nu/se/livstal.htm
    Var tvungen att se vad min familj har! Vad roligt det var att läsa, det stämde så bra in på mig och sambon attd et blev sååå intressant att se hur vår 2-årings såg ut, spännande att se om det är så hon kommer utvecklas
  • R Franklin

Testade det där livstalet, nästan skrattretande hur dåligt det stämde. Vilket horoskop som helst i en dagstidning hade stämt bättre

Svar på tråden Är där någon som är bra på Numerologi?