• ElinG

Ikea Kök

Hejhej!! Vi skulle vilja byta våra köksluckor och vi funderar på att köpa från ikea.

För det första kan man bara köpa luckor??

Ungefär vad kan priset ligga på??

Tack tack

• Svar på tråden Ikea Kök
  • Miss Parker

Vet du vad, det undrar jag också. Men logiskt sett borde man kunna köpa bara luckor, tänk om en skulle gå sönder. Måste man köpa ett helt nytt kök då? Njaaeee....

• Kamilla

Klart det går att bara byta luckor. OM skåpen du byter till är lika stora som Ikeas köksskåp. Kolla måtten på www.ikea.se.

• ElinG

ungefär hur mycket jan bara luckor kosta??

• ElinG

ungefär hur mycket jan bara luckor kosta??

• Oui

I IKEA's priser ingår oftast stomme, lucka, gångjärn, hyllplan... Det finns många olika luckor och olika storlekar..

Du får helt enkelt mäta skåpen och se om IKEA's passar eller ej. Det gjorde de inte hos oss så nu har vi beställt ett helt nytt kök från IKEA.

Pris på ett väggskåp (40*70) kostar från 309-759:-

Jag kan allt om kök efter att undersökt möjligheter med vårt kök ända sen juli. Har man inte IKEA's skåpmått finns det hur många företag som helst där man kan måttbeställa sina luckor.

Pris skiljer sig beroende på om det är massivt eller bara fanér, olika träslag eller bara målat, om man vill ha något på luckan osv...

• lucasisa

Jag undrar om nån har ett Ikea kök. Om de isåfall är nöjda med kvaliteten?

• JsN

Jag har precis bygt ett och är än så länge jättenöjd! Vi har aldrig varit så välbetalda som de två dagarna vi skruvade skåpstommar. *ler* Vi sparade MINST 20' på att välja IKEA. Så vi hade en lön motsvarande 5'/dag och person.

• Monky

De hantverkare som satte in vårt kök sa att de fullkomligt älskade IKEA-köken. Bra kvalitet och så billiga. Håller med, även om det nu syns att köket är 5 år. Men om det så heter Ballingslöv så syns det nog på dem också

Svar på tråden Ikea Kök