ni med ömma bröst vid ägglossning titta hit!!
ni som får ömma bröst vid ägglossning när får ni det? flera dagar före ÄL eller på ÄL dagen eller några dagar efter??
är tacksam för svar:)
ni som får ömma bröst vid ägglossning när får ni det? flera dagar före ÄL eller på ÄL dagen eller några dagar efter??
är tacksam för svar:)
jag brukar få ömma bröstvårtor från dagen efter äl och ibland håller det i sig hela tiden till jag får mens.
jag får ömma bröst direkt från ÄL och fram till mens.. riktigt jobbigt för de gör så ont..
Jag brukar få det ibland.. har dock inte kännt något sen jag började med P-Piller, vilket jag tycker är skönt.. =)
Jag får precis som de andra, efter ÄL och fram till mens. Varierar i styrka från månad till månad.
Det ömmar lite svagt på sidorna om brösen några dagar efter ÄL
Jag får ömma bröstvårtor precis efter ÄL (typ samma dag eller dagen efter). Varar i ca 2-3 dagar.
Instämmer med det alla skrivit innan. Jag får ömmande bröst från äl-dagen och fram till mensen. Brösten kan även bli lite hårdare än i vanliga fall.
för mig blir de sjuka några dagar efter äl-dagen.. håller i sig tills mens dvs 4-5 dagar
Ömma och ömma, totalt mojjiga skulle jag vilja uttrycka det! Från ÄL, till två-tre dagar efter mens kan jag ha så ont att jag nästan gråter när jag tar på mig BH på morgonen.. Urk på burk!