skorpor kontra smörgåsrån?
Min son har tröttnat på smörgåsrån, jag funderar vad som är det nyttigaste komplementet?
Skorpor?
Kex, vilken sort?
Vill gärna ha tips!
Tack, tack...
Min son har tröttnat på smörgåsrån, jag funderar vad som är det nyttigaste komplementet?
Skorpor?
Kex, vilken sort?
Vill gärna ha tips!
Tack, tack...
Emilia älskade osaltade riskakor och gör det fortfarande. Jag får för mig att det inte är så onyttigt!
Har hört att typ Mariekex eller Brago ska vara bra att ge istället för smörgåsrån som innehåller mycket transfetter.
Det finns något som heter majskrokar som inte innehåller transfetter. Mariekex och bragokex innehåller på tok för mycket socker tycker jag iaf.
jag skulle absolut inte ge mariekex eller liknande. Mycket socker!
Osaltade riskakor. Inget fett eller socker å är skönt för kliiga tandkött att gnaga på
Eller knäckebröd kanske om din lilla har tänder att bita med annars kanske det gör för ont i gommen.
Majskrokar är toppen! Finns bla på ica maxi.
Min 6-månaderskille knaprar både knäckebröd och skorpor. Man får hålla lite koll så att inte för stor bit kommer i munnen. Han har en tand nu, men har gjort detta sedan innan han fick tänder.
Osötade skorpor känns nyttigast tycker jag.
Var på tandinfo på bvc och där sa man att man absolut inte skulle ge mariekex. Alldeles för sött plus att det fastnar i tänderna.