• Jo79

Tips på vad man gör på en svensexa! I Göteborg

Sambon ska vara bestman på kompisens bröllop. Vad kan man hitta på? Han som ska gifta sig är halvgalen och kan nog stå ut med en hel del pinsamheter, han är inte direkt blyg av sig...

Någon aktivitet?

Vad kan man utsätta stackaren för?

Bröllopet ska vara 11/12, så det är inte så lång tid kvar.

Kom med förslag!

• Svar på tråden Tips på vad man gör på en svensexa! I Göteborg
  • after eight

Min mans vänner ordnade med klättring på klättervägg i Gårda, käkade frukost i näckrosdammen, målade av den blivande frun (mig ) i Nordstan, köpte kläder på UFF, sjöng in en skiva, relaxavdelningen på hotell europa, kollade på u-båten (marinmuseet i Göteborg) och sen middag och drinkar på Bitter. Jag hade inte en lika späckad dag och jag fattar inte att grabbarna hann, men de hämtade honom tidigt på morgonen.

Tjejerna tog med mig till Gökboet, så det är också ett tips. Hoppas ni fick några ideer.

• solsken

Ett bröllop vi var på så hade båda möhippan och svensexan spelat in två låtar var av en var samma för båda, och så hade de mixat ihop dessa som sedan spelades upp på festen. Och det var jättekul att höra dem!

• amathea

Jag va på Gökboet på min möhippa.. oehört uppskattat!! VRÅLKUL med toastols-rally!! *hehe*
    (fast det kanske är lite sent att skriva nu.....)

Svar på tråden Tips på vad man gör på en svensexa! I Göteborg