• nublu

IKEA:s kök Värde!

Maken och jag är helt sålda på IKEA:s kök Värde (fristående enheter i björk). Någon som har dessa? Erfarenheter? Ris och ros, posta i den här tråden!

• Svar på tråden IKEA:s kök Värde!
  • CeeJay

Har inga direkta ris och ros förutom att även jag gillar det köket Vi SKA renovera köket och är inne på VÄRDE... *puffar lite* är också nyfiken på erfarenheter av det köket

• Wirre

Har ingen erfarenhet av Värde MEN vi renoverade köket förra året och har valt ikeas Tidaholm... gillar köket skarpt eller menar nog ÄLSKAR köket. kan dock tycka att luckorna känns lite tunna... men luckor är ju lätt att byta... sen blev det "billigt" oxå... under 100' för ett helt nytt kök ink golv, tapet, vitvaror (ugn, diskmaskin, häll samt diskho från ikea).
    Kolla in mitt galleri för lite bilder om ni vill

♥Felizias mamma♥
  • CeeJay

Wirre: Har varit inne och kikat på ert jättefina kök. Jag behöver all inspiration jag kan få då vi är på planeringsstadiet. Sorry TS om du tycker jag tog över på nått sätt...*bockar och bugar och drar mig undan* (men tänker kika in här och se om TS fått fler tips)...

• nublu

Vi vill inte ha något vanligt traditionellt kök så därför fastnade vi för Värde. Finns det verkligen ingen på hela FL som har ett sådant kök?

• CeeJay

Mäh nu måste jag be om ursäkt - jag är inne på IKEAS Faktum Kök med lucka Lidingö...Får skylla på att jag är blond

Svar på tråden IKEA:s kök Värde!