• Hallon79

2 års present

Hej!

Tänkte fråga om någon har ett bra tips på 2 års present till en flicka! Både leksaker och kläder är önskvärt (stl i så fall på en två åring? )

• Svar på tråden 2 års present
  • Hallon79

hade hon fått sist jag var där, annars är det en kanonpresent

• Sofie1979

Dockavagn, Docka, Spis, saker att laga mat i, matstol till dockan, böcker, kanske nån bra DVD om hon gillar att titta på tv ibland som vår lilla dotter som är 1½ år papper o kritor, kläder i stl 92 eller 98 beroende på hur pass stor/liten hon är. Vår dotter är 1½ år och har stl 92 nu, de är lite stort fortfarande.

• isgras

Fisher price bilar, säljs ofta i pack om bil, grej och gubbe. Både min 2,5 åring och ettåring leker massor med dem. Annars dockor, my little pony, kritor, stora träpärlor (finns på kalikå), något instrument. Kökssaker och sånt är alltid poppis, eller uteleksaker.
    Storlek är jättesvårt men 92 blir nog bra om hon är normalstor. Tycker alltid det är kul att få något klädesplagg som man inte skulle köpa själv (handlar aldrig presenter på HM, lindex eller liknande).

• luzorsus

köksgrejjer, spis, servis, köksprylar i allmänhet gillas av min dotter, lego i duplostorlek, pussel, böcker och så docka, dockvagn, docksäng

• Hallon79

jättestort tack för alla förslag

Svar på tråden 2 års present