• Anonym

saknar min pojkväns sms o fina ord:(

Hej hej jag sitter nu och funderar på varför han har slutat säga hej älskling eller hej pussen i telefonen när jag ringer, han säger hej det är hmm,, och han ser ju att det är jag som ringer. även när han jobbade så sa han hej älskling osv i tel o puss o kram.
    nu säger han inget av det, varken puss kram älskar dig eller hej älskling itel, fick ett sms här om dagen som det stog saknar dig o älskar dig, men ändå det var mer förut, vi har bara varit ihop 3 månader o vi har det bra för övrigt förutm att det varit lite tjafs, men jag tycker inte man ska låta bersvärad när jag ringer o fråga vad det ngt viktigt du ville?
    jag svarade idag nä jag ville bara höra din röst för ja saknar dig sa ja, han svarade ok då, men vi kan la höras ikväll då sa han, sen ok hejdå ingen puss eller kram,
    igår hade vi det jätte mysigt o såg på film o gosade, men vet ej hur jag ska säga det till han att jag saknar hans sms o sånt, för det känns skönt för mig, som en bekräftelse på att han fortfarande älskar mig, jag har tidigare blivit sårad så mkt ,
    han var det alltid innan som sms på morgonen o sa god morgon älskling sovit gott osv,
    vad hade ni gjort?

• Svar på tråden saknar min pojkväns sms o fina ord:(
  • Anonym

Han kanske helt enkelt inte tänker på det längre? Han kanske e trygg i förhållandet och kanske känner att han inte "behöver" säga så längre..?

Säg lite snyggt till honom nästa gång ni myser att du blir så glad när han säger alla dessa gulliga ord och skickar goa sms.

Lycka till =)

• Brollie

Jag tror det blir så för "alla", man är inte längre sådär puttinuttig utan man har kommit in i en mera vardags kärlek. Tycker du ska säga nåt till honom igen, du skriver att ni gosat framför filmen så det är säkert inget!
    Prata med honom o sen kan du ju gulla först i telefonen så kanske du får nåt gulligt tillbaka!

• Pockadockan

Eller så kanske han vill att DU ska skicka ett sånt sms till honom...

Kär o galen!
  • PuhGirl

Tror att han känner att han inte ska behöva säga nåt sånt längre, att han vet att du vet vart du har han. Hade det varit nåt annat som otrohet o s v så hade han ju inte gosat med dig t.ex.
    Det bästa man kan göra i ett förhållande är och ha en bra kommunikation, fråga honom om nåt har hänt som gjort att han sluat med d eller så går du bara vidare.

Lycka till

• Toker

Hejsan!

Ringer du ofta? Han kanske inte liksom hinner känna att han saknar dig?

Sen vet jag själv att jag inte skulle vilja att min partner håller på och ringer till jobbet om det inte är nåt viktigt. Kan det vara så tror du? För där har jag själv en tydlig gräns iallafall... det är säkert ingen fara men testa att inte ringa för ofta kanske? Kram!!

• Anonym (mm)

jag skulle nog ha sagt det till honom, och frågat försiktigt varför...om du skickar såna sms och inte får tillbaka detsamma

Svar på tråden saknar min pojkväns sms o fina ord:(