• Dubbelwe

Akupunktur?

Någon som vet/ kan rekommendera en akupunktur-expert =) någonstans från Stockholm och norrut?
    Har hört att detta fungerar fantastiskt bra mot barnlöshet.
    Någon av er som provat?

• Svar på tråden Akupunktur?
  • AHöst

Jag har nyligen borjat ga hos en akupunktor. Dock inte i Stockholm dock sa jag har ingen rekommendation for dig.

Han behandlar aven en van till mig som ahde svart med forsta barnet och fick hjalp. Hon gick sedan hos den har akupunktoren och blev med barn utan hjalp och utan att de riktigt hann borja forsoka "pa allvar". Han kunde aven kanna att hon var gravid innan gravtest och vasterlands lakare kunde.

• Kwela

Jag ska snart testa en klinik som ligger på söder. Alla som jobbar där är kineser och har utbildning inom både kinesisk medicin och västerlänsk.

Om du är intresserad kan jag återkomma och berätta vad jag tyckte om mitt första besök?

Vill bli mamma... snart!
  • Tammie

Jag rekommenderar Dr Nie på Stora Essingen. Super!

• Spökboll

Hallå dubbelwe!

Har provat akupressur (hmm.. för stavning), inte mot barnlösheten men mot stress/trauma i samband med trafikolycka - vilket fungerade jättebra.

Tyvärr har jag flyttat från Stockholm och undrar därför om någon har rekommendationer här i göteborg?

• len71

Jag går och får en behandling hos en massör i Sundsvall som heter Karanio sakral sedan i vintras, det släpper på inre och yttre spänningar. Jag kan varmt rekomendera det, för efter att ha försökr i 9 år så blev jag gravid i somras, men det slutade med mf. Men det är det absolut största framsteget hittills efter alla år:)

• Ekan75

Hej,

Jag gick i 4månader hos Susanna på Birkakliniken. Hon är jätteduktig. Fixade så att mina tempkurvor och cyklar kom i ordning. Är dock inte gravid än men det har troligtvis med myom att göra. Akupunktur är värt att pröva tycker jag.

Svar på tråden Akupunktur?