• Helen H 79

Har du ringt in till något spelprogram på tv någon gång?

Ja, brukar du ringa?? Har du kanske rent av kommit fram någon gång??

mamma till Jonathan!!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du ringt in till något spelprogram på tv någon gång?
  • Skarpa

Spelade en massa Bingolotto när jag var mindre, med familj och deras vänner, så då fick ju jag ringa när nån fick bingo. Kom aldrig med, dock!

• Helena77

Jag har ringt några ggr till Pussel och Ordjakten och har fått knappa in numret 1 jäkla gång...suck

• MaryJane

japp ringde till nått  gammalt program som gick på 5an. Kommer inte ihåg vad det hette.. Vann 3700:-   Men jag blev så nervös att när hon frågade vad jag hette så svarade jag örebro.. HAHAHA.. Har jag skrattat mycket åt!

• Helen H 79

MaryJane .. aldrig fel med lite extrapengar dock!!

• MaryJane

nope! Blev en tatuering för dom!

• BettyBoop8

Jag har ringt till pussel och flax men bara kommit fram till flax men gissade fel ord.

• Snigel84

Har ringt bingolotto när man fått bingo. Och ordjakten en gång. Men aldrig kommit fram...

• Lina66

Ordjakten, fick lämna nummer men blev aldrig uppringd

Kira mitt hjärta, mitt allt
  • NochA

Japp, har kommit fram oxå. Tror att det var ordjakten som jag ringde till. Men jag gissade fel så inga pengar för min del ;-(

• CeeJay

ringde det där programmet på TV 3, blev uppringd men gissade fel ord - kunde vunnig 20.000 kr *grrrr*

• mamma legolina

Alldeles för mycket egentligen (sätter gräns på max 3 samtal/vecka). Jag känner en som vann 10.000 kr men själv har jag (vi) bara kommit fram så vi får knappa in telefonnummer, tyvärr inte längre.

Enda sättet att få en vän är att vara en
  • Memo

Ett par gånger till lite olika, blir ibland i brist på annat att göra (vilket är väldigt sällan)

Älskar mina tre prinsessor mest av allt.
  • Kristin24

Ja, har ringt till ordjakten, fått lämna telefonnummer två gånger men har aldrig blivit uppringd.

• Jemma81

Har ringt till flax (tror jag d var) och fick lämna nummer en gång, men blev inte uppringd. Har gett upp det där för det är SJUKT dyrt att ringa o ringa o ringa..

• Vilgotha

Jodå, jag har ringt och kommit fram Det var Bingolotto på Leif Loket Olssons tid.

• Mirris

Haha.. jag ringde till nåt som gick på 5an.. "PinkPeter" från Bigbrother var programledare.

Jag kom fram (kors) men jag svarade fel... *suck*

Visste ju att Helsinki är Helsingfors.. men jag var så pantad att jag svarade Helsingborg

Ja så kan det gå...

Svar på tråden Har du ringt in till något spelprogram på tv någon gång?