• Senap

December-mammorna härjar vidare

En fortsatt tråd hur vi december-mammor mår - här kan vi skryta och peppa oss.
    En del av oss har diskuterat våra glädjen och bekymmer i mer än ett år nu. Andra är mer färska på tråden. Här kan vi alla älta hur vi och våra barn har det.

Ni vet vilka ni är!!!
    Att vara december-mamma handlar inte om när man fött - det är mer en attityd

Gamla trådar:

Som mamma:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m10549937.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m8490839.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m6276549.html
    Som gravid:
    www.familjeliv.se/Forum-2-115/m5224289.html
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m3896111.html

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
    Vi December-mammor är: www.pejgan.com/dec05/dec05.asp

Vill du vara med i listan så maila uppgifter (och bild) till Pejgan:
    [email protected]">[email protected]

Om man lyckas med allt man tar sig för har man för låga ambitioner
  • Svar på tråden December-mammorna härjar vidare
  • Puck76

hihi!! sist i gamla och först i nya!

• bitte71

Är det redan dags för en ny tråd? *hänger inte med alls* Men jag hittade hit iaf!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 och så bebisen i magen!
  • Jen 82

Jag har också hittat hit! Tur att vi har Shoe som håller koll på datumen

• LillaÄrtan

Sådärja

Var in inatt men tråden var ju stängd.. Skönt med en ny tråd, slippa bläddra 100 sidor bak, iallafall nu idag

~ Mamma till Världens finaste Julie 051215~
  • Laisa
    Redan dax för nytt?? Håller med, tur vi har Shoe som håller reda på sånt och oss!!!!
    Sitter på jobbet och kliar mig i huvet över vårt nya reseräkningsprogram som vi fått... Hua hua har hänt så mycket under mina mammalediga månader så man kan tro jag varit borta i flera år!! tror vi har anställt nästan 10 pers under detta år, inte illa det!! Kul när det går bra...

ska skulta lite tidigare idag för vi ska masta av båten, segelsäsongen får väl räknas som över nu...
    Livets brokiga väv är densamma vare sig du nöter ut den skrattande eller gråtande
  • Laisa
    hmmm, SLUTA tidigare, vad skulta betyder behöver ni inte fråga för jag har ingen aning...
    Livets brokiga väv är densamma vare sig du nöter ut den skrattande eller gråtande
  • Senap

Jaaa. Jag är superduktig som håller stenkoll.
    *glömmer genast bort att det var MissS som påpassligt påminde mig *

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • myskatt

En observation från från öppnafsk:
    En mamma ge sin 9½ månaders som en risifrutti, ett par digestivekex och en flaska välling. Sen klagar hon på att han är så förstoppad hela tiden...

Är det bara jag som är nojjig och tycker att risifrutti och digestive inte är nåt för bäbisar?

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • Senap

Näh. Risifrutti är i stort sett bara socker - äter jag inte själv ens!

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Zandrama

*kikar in och fixar som favorit*

Svar på tråden December-mammorna härjar vidare