• Peak

Lager 157 Gällstad - Ullared - närmaste vägen??

Är det någon som har varit på lager 157 i Gällstad? Vad har de för märken? Är det värt att åka dit - har en bit att åka...ser ju ut som världens ände på kartan...

Tänkte om man ska åka till Ullared ligger ju Gällstad åt rätt håll för min del...någon som vet vilken väg som är närmast/snabbast från Gällstad till Ullared? (åker från Örebro - via Jönköping)

• Svar på tråden Lager 157 Gällstad - Ullared - närmaste vägen??
  • tottalisa

Närmaste vägen är nog Tranemo-Svenljunga-Älvsered.

• Speldosan

Vi var där för ca 2 mån sen. Då hade de jeansmärken som Lee, Levi´s, Fornarina, Miss Sixty osv. Andra märken - adidas, Börje Salming, Femme, Velour osv. Detta varierar ju beroende på vad de får in. De har en hemsida som du kan kolla märken på. Tror det är www.lager157.se. De har oxå ett eget märke med bas-kläder till oss vuxna. Den har de ju barnkläder i ett hus bredvid. Kommer ej ihåg deras märken för de hade inte så mycket till vår då 2 mån bebis..

Närmsta vägen kan du skriva ut från eniro.se.

Ha så kul!! Vi gjorde massa fynd!

• MammaHappy

Jag bor i Gällstad men är mest inne på Lager 157 Barn. Å där har dom Bondelid tröjor å bodysar, Molodressar å kortärmade molobodysar, Nike dressar, Aspen kläder, Paul Frank, Progress of society, koppartrans Hmm ja så är det några märken till som jag inte kommer på just nu.
    Å speldosan har ju räknat upp en hel del som finns på den vuxna avdelningen.

Svar på tråden Lager 157 Gällstad - Ullared - närmaste vägen??