• Anonym (grrrr)

Killen säger Natacha Peyres namn i sömnen!!

Min kille är SÅ motsägelsefull. Ena stunden säger han att han är så less på de blonda bimbos som ger tjejer snedvridet ideal med silikonbröst osv. Nästa stund sneglar han på herrtidningarna när vi är i affärn och säger Natacha Peyres namn i sömnen.

Blir less på det här, att han säger en sak och gör en annan. Vad har han för åsikter EGENTLIGEN!?!?

• Svar på tråden Killen säger Natacha Peyres namn i sömnen!!
  • Anonym (GaaH!!)

Karlar!!!   Fan va arg jag hade blivit!!

Säger de så bara för att vi ska känna oss bra - det funkar ju lixom inte om de ska motbevisa hela tiden , vad är då sant o inte sant?

har du sagt det till honom?

• Mtaa

ursäkta, du måste skoja.... har du berättat det för honom? Vad säger han om det hela?

• Anonym

om min man sa andra kvinnors namn i sömnen skulle jag nog kräva en jävligt bra förklaring ell så åker han ut!

• Anonym (suck)

Men ärligt kvinnor!
    Har ni aldrig haft en dröm om en annan man än er egen? Jösses...ni måste vara undantag! Sen att han pratar i sömnen just vid en sån dröm..tja...det är ju inget han kan rå för.

• Anonym (GaaH!!)

Nä jag tror då inte jag drömt om nån annan kille än min sambo -faktiskt!
    Inte sexdröm iallafall...

men alltså herregud det är väl klart att amn inte vill höra sånt av den man älskar!
    Han ska ju drömma om MIG lixom!

• Certina

Jag är glad att jag inte pratar i sömnen. Uch vad olika namn jag skulle kunna säga. Ens drömmar rår man ju inte för. Jag är inte någon större fan av Daniel Lindström ändå har jag haft skumma drömmar om honom.

Men visst ta upp det mer på skoj med honom. Han kan ju inte riktigt rå för det.

Mamma till Elise 021228 & Erik 051010
  • Mtaa

anonym (suck)

Du har rätt i att visst drömmer tjejer oxå... men det känns lite jobbigt att höra en annan kvinnas namn. Men å andra sidan så tror jag att för anonym ggrrr så behöver du nog inte bry dig så mycket. Är tjejen som hans namn hans säger en porris eller??? skit i det. Det finns allvarligare saker här i livet.

hej hopp... köp en gummi snopp, så får du se hur han reagerar!!!

• ying yang

Men snälla tjejer, nu måste ja göra ett inlägg.

Helt naturligt att man i sina drömmar kan drömma om andra. Sen Anonym(GaaH) man väljer inte sina drömmar!

• IlsaBlackWidow

Haha jag har drömt om de mest äcklig typer. han kanske såg skräcködlan i en mardröm?

• ying yang

Jag säger som Certina, gud så många killnamn jag skulle dragit upp om jag pratade i sömnen.

Svar på tråden Killen säger Natacha Peyres namn i sömnen!!