• Snoddan

Malin på Granlunda

Någon som läst den serien? Har läst många serier men ingen slår den.. Ska läsa om hela nu för att få färska upp minnet!

• Svar på tråden Malin på Granlunda
  • tottalisa

Jag har läst den! Väldigt lättläst. Kul att följa generationerna också...

• Snoddan

tottalisa: ja den e väldigt lättläst.. .påminner lite om isfolket när man får följa generationerna. Nu är det några år sedan jag läste den. .då hade hon kommit ut med ca 18 böcker. Vet du hur många det är nu?

• tottalisa

Jag tror att det bara är 18 böcker fortfarande. Min syster har samlat på dom och jag tror att hon skulle få reda på om det har kommit ut någon ny.

• pepsimax

Väldigt bra och lättläst serieGlad Jag har 23st minst, kommer inte ihåg om jag lånat ut 1 lr 2Men nu är det slutGråter

• Den stora familjen

Jag har 27 stycken och i den sista står det "att det är den sista,men man vet ju aldrig"
    Helt underbar serie

• pepsimax

Vad konstigt,jag har 26 böcker(har hittat mina)och i den(nr 26 alltså) så står det.

Ett varmt tack till alla mina trofasta läsare som följt mig genom tjugosex böcker.Allt har en ände,men kanske kommer vi att följas åt genom andra böcker-förr eller senare.Historien om Malin har följt mig mer än fyrio år och Malin lever fortfarande i mitt sinne.Det är bara den skrivna historien om henne som är slut-kanske...

Anne-Lise Boge

• Den stora familjen

Mitt fel.Jag misstog mig.Det stämmer att det är 26 böcker.Kollade också iden igår.Trodde nämligen att jag hade en utlånad,men jag har tydligen fått tillbaka den.

En liten miss av mig alltså.
    hihi

• Snoddan

Javisst e den bra!
    Hon har alltså inte skrivit klart serien än då....?

• Den stora familjen

Kanske inte.Men det märks nog

• Tonx

26 böcker är det
    Håller med er om att det är en bra serie!

• Etnica

Är de läsvärda? Min svärmor betar av dessa böcker just nu.

Svar på tråden Malin på Granlunda