Ska donera nästa vecka...
Idag är det torsdag, vilket innebär att det bara är ca fem dagar kvar tills det är dags för mig att donera ägg.
Har snällt tagit mina sprutor i en vecka och allting har gått bra, men börjar känna mig ganska tung och öm i magen, börjar bli jobbigt att gå... Det känns som om jag har en liten, svintung boll i magen som åker fram och tillbaka när jag går, så jag är glad att jag inte behöver hålla på med hormonerna sålänge till. Tror inte jag skulle palla med så mycket längre till, så jag har fått en helt ny respekt för alla gravida kvinnor, ni är superduktiga!
Så, på måndag eller tisdag bär det av till Karolinska igen, har fått göra alla blodprov och undersökningar här i Västerås, men för plockningen måste jag åka till Stockholm.
Jag funderar mycket på det personliga brevet, men jag har inte bestämt mig ännu för om jag ska skriva nått eller inte, och vad jag i så fall ska skriva...
Jag hoppas sååå att det ska gå bra för den som blir mottagare till mina ägg och att det inte uppstår problem på något vis, har man kommit så lång så orkar man nog inte så många fler besvikelser...
Så... Skulle bara skriva av mig lite, och säga till alla som väntar att det blir er tur... Det är nu någons tur på mon/tis!
Kram!