Sulky-tips!
Hej alla!
Tänkte höra bland er som har antingen Brio Race eller Brio Sitty. Fördelar och nackdelar hos dom? Räcker en Brio Sitty eller är det värt att lägga lite mer pengar för att få en Brio race?
Hej alla!
Tänkte höra bland er som har antingen Brio Race eller Brio Sitty. Fördelar och nackdelar hos dom? Räcker en Brio Sitty eller är det värt att lägga lite mer pengar för att få en Brio race?
*PUFFAR*
Hon är bara 7 månader så det är inte aktuellt en på ett halvår i alla fall, men jag tänkte att det kunde vara bra att börja kolla i alla fall
Vi har en Brio Sitty till vår ettåring, men använder fortfarande mest vår Emmaljunga classic duo combi.
Sittyn är underbar att köra, lätt, smidig, superenkel att fälla ihop och tar minimal plats i bilen. Men har inget riktigt liggläge så den är inget för den som fortfarande sover långa pass i vagnen. Men kanon på kortare utflykter!
Vi tänker vänta med att sälja Emmaljungan tills dottern är ca 1,5 då borde det räcka bra med Sittyn.
Har endast en brio race för i den kan min dotter sova i. Sittyn är endast sittläge två stycken.
Vi köpte en Brio Sitty till vår dotter när hon var 1 1/2 år. Men det är som "Skrinda" säger att det är inget vidare liggläge i den. Passar dock min dotter som inte brukar vilja sova i vagnen. Har en till dotter som nu är 9 mån, hon sover jämt i vagnen o jag ska köpa en Emmaljunga Scooter till henne. Har kompisar som har den vagnen o tycker att den är super. Finns 3 ligglägen på den. 2095:- kostar -07:orna.
Jag tycker inte om något utav dom eftersom att det inte finns fullt liggläge i nån och en ettåring tycker jag ska kunna sova gott i vagnen inte behöva sittsova..
Jag köpte en Brio tridem och tycker den är alldeles underbar, fullt liggläge & lätt att köra. Så kolla på den om du inte gjort det.
Men om du har bestämt dig för någon utav dom tycker jag absolut racen där har du lite halvt liggläge iallafall.
Lycka till..