• Mamma till pojke 2006
    Äldre 6 Oct 09:59
    2061 visningar
    8 svar
    8
    2061

    Nån som handlat/ska handla från fyrklövern?

    Jag tycker att dom har jätte mycket fina saker och skulle gärna vilja handla av dom. Problemet är bara att det inte finns några priser på hemsidan. Och när man ringer kundtjänst för att fråga så låter de jätte stressade. Jag undrar ju vad allt kostar, men det har dom ju inte tid att svara på.
    Man kan ju även bli uppringd av en säljare, vilket jag blivit. Men det går ju inte att få något vettigt svar där heller. Försökte få fram pris på enskilda varor, men hon svarade bara på paketpris och när man försökte igen så fick man nåt helt annat till svar. Dessutom så fick min man ett pris när han ringde kundtjänst och jag fick ett annat dan efter när jag blev uppringd....?????????????????? Kan man inte bara få en lista på vad allt kostar??????????
    Någon som handlat något eller vet vad någon av deras grejer kostar?

  • Svar på tråden Nån som handlat/ska handla från fyrklövern?
  • FaithH­eavenl­y
    Äldre 6 Oct 10:01
    #1

    fyrklövern?


    Kvinnan är mannens ära (bibeln)
  • Mamma till pojke 2006
    Äldre 6 Oct 10:04
    #2
  • Ansapa­nsa
    Äldre 6 Oct 11:28
    #3

    hej inte för att jag är mycket för hjälp men jag har köpt en servis därifrån
    Amadeus
    jättefin och jag är så himla nöjd.    gjorde så att man fick hem allt på en gång i stället för att samla i flera år.

  • Precio­us
    Äldre 6 Oct 11:59
    #4

    Jag har köpt Disneys julservis, rätt galet val då jag inte gillar tecknade och söta figurer på saker och ting. Jag blev bara tvungen att ha den när jag såg den Får se den som en investering till mina framtida barn
    Nu har jag även köpt julkrubban som dom har, köpte bara "grunden" alltså krubba, Jesus, Maria, Josef, Tre vise männen, Ett lamm och några lirare till.
    När du ringer Fyrklövern så får du prata med en säljare där, dom ger dig priserna.

  • Mamma till pojke 2006
    Äldre 6 Oct 12:35
    #5

    Precious: vad kostade "grunden"?

  • Precio­us
    Äldre 6 Oct 13:09
    #6

    Den kostade 4900 om jag inte minns fel. Får se om jag köper resten nästa år...vill jättegärna ha brunnen och fåret som är nya, men sen är det med en elefant och en kamel oxå...vet inte om jag vill betala för ett helt zoo...

  • Sun 24 Jan 2021 14:36
    #7

    Jag säger på tradera!

    Gå in och buda!

    www.tradera.com/item/442499827

  • Sun 24 Jan 2021 14:36
    #8

    Jag säger på tradera!

    Gå in och buda!

    www.tradera.com/item/442499827

Svar på tråden Nån som handlat/ska handla från fyrklövern?