Delfin-tatuering!
Har bokat tid för att tatuera in en delfin på höften. Någon som har en delfin och har bild på den?
Har bokat tid för att tatuera in en delfin på höften. Någon som har en delfin och har bild på den?
Leta på de olika tattoo sidorna eller be helt enkelt din tatuerare att göra en bara för dig.
Själv tycker jag inte om sånt som tattoo motiv, men det är ju en smaksak.
Gillar du inte den han gjort åt dig, så korrigerar ni den på plats bara.
Själva har jag tre tatueringar. En tribal på jungfruns tecken, en fladdermus och en svart katt i nacken.
jag har en delfin tatuering kolla på bildgalleriet i bildagboken. länk på min sida
den finsn med på pressbilden på familjeliv men det synnd knappt där kolla bildagboken å klicka på 3 oktober :)
Lamini: jag gjorde den när jag va 18 jag visste bara att jag ville ha en delfin ett tag va ju så delfintokig. jag gjorde den på tatoo zone i uppsala.. kollade i en bok han hade där så fort man bestämmt sig så kommer inte ngn annan få samma.. de konstiga va bara att när jag tog studenten såg jag en tjej som hade exakt lika tatuering som jag:( det va lite tråkigt..
Laminie: nej jag har aldrig ångrat mig har haft den som sagt sen jag va 18 år e 26 nu:) e sugen på att göra en ny.. isf blir det nog min sons namn som jag ska tatuera in ngn stans :)