• Laminie

Delfin-tatuering!

Har bokat tid för att tatuera in en delfin på höften. Någon som har en delfin och har bild på den?

• Svar på tråden Delfin-tatuering!
  • Majsan70

Leta på de olika tattoo sidorna eller be helt enkelt din tatuerare att göra en bara för dig.

Själv tycker jag inte om sånt som tattoo motiv, men det är ju en smaksak.

• Laminie
    Majsan70: Min tattuerare ska rita upp en åt mig och jag ska komma dit en vecka innan för att kolla på den. Men jag är lite rädd att jag inte kommer gilla den han gör?!FörvånadVill ändå se fina delfiner!!!!!Skrattande
    Har du en tatuering?
  • Majsan70

Gillar du inte den han gjort åt dig, så korrigerar ni den på plats bara.

Själva har jag tre tatueringar. En tribal på jungfruns tecken, en fladdermus och en svart katt i nacken.

• Wkd chick

jag har en delfin tatuering kolla på bildgalleriet i bildagboken. länk på min sida

• Wkd chick

den finsn med på pressbilden på familjeliv men det synnd knappt där kolla bildagboken å klicka på 3 oktober :)

• Laminie
    Wkd chick: Åh, vad fin den var! Vart hittade du den? Eller hur kom den till?Glad

Majsan70: Jag gillar tribaler och hade velat ha en sådan i svanken!
  • Wkd chick

Lamini: jag gjorde den när jag va 18 jag visste bara att jag ville ha en delfin ett tag va ju så delfintokig. jag gjorde den på tatoo zone i uppsala.. kollade i en bok han hade där så fort man bestämmt sig så kommer inte ngn annan få samma.. de konstiga va bara att när jag tog studenten såg jag en tjej som hade exakt lika tatuering som jag:( det va lite tråkigt..

• Laminie
    wkd chick: Du har inte ångrat dig? Jag kommer också vara 18 när jag tar min.
  • Wkd chick

Laminie: nej jag har aldrig ångrat mig har haft den som sagt sen jag va 18 år e 26 nu:) e sugen på att göra en ny.. isf blir det nog min sons namn som jag ska tatuera in ngn stans :)

Svar på tråden Delfin-tatuering!