Skötbord/bädd på spjälsäng
Har sett denna otroligt smidiga lösningen. Vet att man kan köpa dem på Babyproffsen men är det någon som vet något mer ställe som har dem och hur mycket de kostar????
Har sett denna otroligt smidiga lösningen. Vet att man kan köpa dem på Babyproffsen men är det någon som vet något mer ställe som har dem och hur mycket de kostar????
någon???
Ingen som kan hjälpa???
Om du menar ett skötbort som man lägger över själva spjälsängen så köpte vi ett på Babyland för 600.-
IKEA. Har för mig att det finns med på hemsidan till och med. Kolla www.ikea.se .
Har läst om folk som köper stora fina skötbord men bara använder de in några veckor, och tycker sedan att det är lättare att göra där de hamnar, t ex på golvet eller så!
Vi funderar på att köpa en sån där inplastad skötbordsdyna. Får räcka till att börja med, får se senare om vi vill ha ett bord till!
Vi har inte plats för ett helt skötbord och tycker det verkar smidigt att ha ett på spjälsängen den tiden man använder skötbord. Lätt att ställa undan sen när det inte behövs längre. Tänkte vara lite snäll mot min icke problemfria rygg. =) Men är det för dyrt så struntar jag i det och bara köper en skötbädd och byter i sängen.
Någon som har en bild på detta så jag kan få se?
Tycker det låter smart men jag fattar inte riktigt hur det ser ut....
Här finns det.
www.babyproffsen.se/katalog/bpkat04/bigpic.asp
26F är det. Längst ner till höger.
Här finns det en bild (längst ned till höger) på en skötbädd osm man kan lägga på spjälsängen.
www.babyproffsen.se/katalog/bpkat04/bigpic.asp
Nu är det här ju Baby Dans sortiment, så denkostar nog en slant. (Finns att köpa på Babyland/Babyproffsen.)
Jag kollade i Babylands katalog och skötbordet till spjälsängen vi köpte fanns inte med, skötbordet vi köpte är vit med en ca 8cm hög ''spjälkant'' runt och känns rejäl. Inte alls som den från BabyDan.