Burberry kläder till bebisar!
Är det NK i stockholm som gäller för burberry kläder till bebisar!? Någon som har en aning? Någon som kanske shoppar sina kläder där....
kramar Helena
Är det NK i stockholm som gäller för burberry kläder till bebisar!? Någon som har en aning? Någon som kanske shoppar sina kläder där....
kramar Helena
Vet att de har på NK kids även om jag själv inte handlat några.
Borde finnan i barnklädesaffärer m mäkes varor. Här i malmö finns det på "busiga björnar" & "butikblå".
Men guuud såå söta dom är
Det finns en affär som heter Kiddies som ligger i korsningen Nybrogatan/Kommendörsgatan på Östermalm i Stockholm där de säljer mycket fina Burberry-kläder för bebisar och andra märkeskläder. Dessutom finns det flera affärer på och i närheten av Norrlandsgatan som har olika märkeskläder för bebisar, jag tror att någon av dessa också kan ha Burberry.
NK Kids!!! Köpte en ursökt Burberrykjol där till min tjej! De har jättemycket söta kläder och även en del skor på NK Kids!
Kiddies på Kommendörsgatan har också mycket fint, bl a Burberry. Där köpte jag en jättesöt rutig B-mössa till min tjej när hon bara var några månader gammal.
Hoppas du hittar mycket sött, kan gå omkring i timmar och bara titta på NK Kids...!