• Anonym (undrande)

Någon som kan spå drömmar

Jag vet fel tråd men jag vill vara anonym....finns ingen riktig tråd som man kan lägga denna frågan efter..
    Jag hade en sådan konstig dröm inatt
    Jag drömde att jag steg av bussen på väg till jobbet och så kollapsade jag utanför lassarettet...
    När jag vaknade så kom en sköterksa in till mig och sa Grattis och frågade hur jag mådde. Jag fattade ingenting.. Jag frågade varför hon sa grattis varav hon svarade att jag hade fått en son... Jag sa att det var omöjligt för jag var inte gravid och att hon måste ha gått till fel rum , men hon sa att jag hade fått en son som vägde 1000 gram och var 28 cm lång och han mådde bra och la i en kovös... Jag sa fortfarande att det var omöjligt för jag slutade med mina p-piller för baar 2-3 månader sedan.. Jag ringde till Håkan som kom direkt.. Vi fick se det lilla livet och jag har aldrig varit så lycklig som jag var då...

Någon som kan spå i drömmar som vill tala om vad det betyder...???

• Svar på tråden Någon som kan spå drömmar
  • Anonym (undrande)

puffar.. snälla någon.. får inte ut denna drömmen ur huvet...

• kozzan

kan kolla i min drömtydningsbok om du vill

världens finaste tjej finns hos mig
  • Anonym (undrande)

ja tack det hade varit kul/bra

• kozzan

om svimma står det: att drömma att man svimmar varslar om familjegräl och vanära för någon du litat på. drömmer du att du svimmar mitt i trängseln på en gata, betyder det att du ska ta dig akt för en smittsam sjukdom. det står om andra situationer men de verkade inte beröra dig så jag tog bra med en del.

om förlossning står det så här: när en kvinna drömmer att hn föder ett barn, utan att ha varit havande betyder det att hon kommer att lyckas med det hon har föresatt sig. om du är barnls och drömmer att du har många små barn väntar dig problem och motgångar... samma som ovan att det står mer men det verka inte beröra dig...

• kozzan

det står oxå om förlossning: lever barnet vid förlossningen kommer du att lyckas med saker i livet om du lägger manken till...

vet inte vilka fler sökord man kna ta? några förslag?

• kozzan

kuvös: om du drömmer att du ser ett spädbarn i kuvös, är detta ett förebud om god hälsa för dig och din familj.

• Anonym (undrande)

det tyckte jag lät jätte bra=).. kankse inte allt men en hel del.. tack så jätte mycket=)...

• kozzan

telefonsamtal: om du drömmer att du ringer eller tar emot ett telefonsamtal, etyder det at en investering du nyligen gjort ska ge vinst. drömmer du att du pratar i telefon, kommer någon du har betraktat som en vän att skvallra bakom din rygg.

• Malin 83

kozzan: kan du kolla vad det betyder om man drömmer om att ens barn blir kidnappat.. har drömt det flera gånger!! =(
    det är verkligen inte kul att drömma sånna drömmar.. man e ju aldeles gråt färdig när jag vaknar!!

• kozzan

hoppas att det positiva stämmer in och det blir en knodd snart, du kaske är gravid nu och det är därför du drömmer?

• kozzan

malin: kidnappning betyder: du oroar dig i onödan. din inställning kommer snart at förbättras.
     förstår inte riktigt det svaret men det är vad som stod...

• Malin 83

kanske oroar mig för att hon ska försvinna eller att någon ska ta henne när man e ute... skummit..

• kozzan

malin: precis... jag kan oxå drömma så där konstiga saker som nästan är omöjliga att de skulle hända, det tillhör nog när man är mamma

Svar på tråden Någon som kan spå drömmar