• HeddaBigBum

FARSTA... finns det babysim där?

Jag skulle vilja gå på babysim med min dotter under dagen på en vardag (lättast då, eftersom som storebror går på dagis). Själv bor jag i Haninge kommun, men här har de bara helg/kvälls-tider.

Någon som bor i Farsta, eller som vet om det finns babysim i Farsta?

... eller någon annanstans inte allt för långt från Haninge.

JÄTTE-TACKSAM för hjälp!

• Svar på tråden FARSTA... finns det babysim där?
  • nessie72

Hej
    Bor i haninge och dom har babysim på haninge..fast då på helger tror jag..annars så är det baden i city som gäller men gå in på babysim.se och kolla
    Lycka till

• HeddaBigBum

Jo, jag går på babysim med min son... eller... nu heter det ju SIMSKOLA (han är ju stor kille nu ). Vi har gått i 6 "terminer" på Handens sjukhus.
    Men, jag skulle vilja gå med dottern på dagtid, när storebror ändå är på dagis. Enklare med bara ett barn i taget liksom...

Så jag tänkte att Farsta kanske har? Eller t.o.m. Nynäshamn?

Ingen som vet?

• HeddaBigBum

Jag skulle helst inte åka in till city... jag gjorde det en gång själv med min son, och det kändes som ett helt projekt för mig... tåg och bussar...

• nessie72

Vet att farsta inte hade förra våren och hösten utan man fick åka till eriksdalsbadet!!!!
    Nynäs....vänta skall ringa min polare........
    Nop..dom har inte heller enligt henne utan hon får ta sig till haninge eller svedmyrabadet

• HeddaBigBum
    Vad gullig du är som tar reda på detta åt mig!!

Eriksdalbadet... var ligger det?
    Svedmyrabadet... var ligger det?

Är egentligen från småland.
  • nessie72

eriksdalsbadet ligger vid skantull och svedmyrabadet...ingen aning....
    men hittade en annan sida www.vattenhuset.com
    dom har en kurs i tyresö..och dit går ju 824

• HeddaBigBum

Ja, jag hittade den sian också, men det blev svårt eftersom jag inte visste om något låg i närheten.

Bor du i Haninge? Jag bor i Västerhaninge... Hur långt är det till Tyresö? Hur snabbt skulle det gå att köra med bil?

• nessie72

JApp...bor i brandbegen!!!! För mig tar det ca 20 minuter med bil...så ungefär en 30 minuter.Annars går 824 från handenterminalen..men det tar ca 40 minuter från handenterminalen

• HeddaBigBum

Ah! Då tar jag bilen!
    Är det svårt att hitta (jag har typ noll koll kockosboll )?
    Var ligger Brandbegen? (du ser, noll koll )

• nessie72

När du kommer på väg 73..dvs motorvägen mot haninge-VH från stan så är det höghusen man ser när man kommer vid krönet på länna!!! Det är dom färgglada husen på vänstersida!!! Tror det är rätt beskrivet

Svar på tråden FARSTA... finns det babysim där?