Tips på vad jag kan ge min man i 1-årig bröllopspresent
Har bokat en natt på ett mysigt hotel ute i skärgården, men skulle så gärna vilja ge honom en present en sak oxå.
Hjälp mig att hitta på nått!
Har bokat en natt på ett mysigt hotel ute i skärgården, men skulle så gärna vilja ge honom en present en sak oxå.
Hjälp mig att hitta på nått!
En timmas lång puss
Skratt*
Det kommer han få ändå, men vill ge honom en SAK, nått att öppna
Ingen som kommer på nått???
puff puff
En sån där Jag älskar dig bok?
Dig själv inslagen i folie?
Eller en snygg klocka med ditt namn ingraverat.
Vad gillar han för grejer? En riktigt gosig tröja att ha hela vintern, en fin klocka, en snygg plånbok!
dig själv inslagen i folie tyckte va va skitkul....det ska jag satsa på när jag varit gift ett år...
Smajla:
Kommer inte in på sidan, blev lite nyfiken
En klocka har han redan fått och även en snygg plånbok samt filofax.
Ja men mysig tröja kanske vore nått.
Men skulle vara så kul med nått han alltid kommer ha kvar, ett minne!
Jag kommer nämligen få 4 st jättefin diamanter till min vigselring
Ge bort en kärleksförklaring!
Här är boken som hjälper dig att minnas, förklara och berätta om er kärlek och ert förhållande.
Här finns en massa plats att dokumentera det första mötet, den första pussen, pirret i magen och känslorna som fortfarande finns. Föreviga era smeknamn, samtalsämnen och vardagssysslor, och ta dig tid att ge riktigt bra komplimanger.
Ibland är det svårt att sätta ord på alla känslor och därför har vi försökt hjälpa till med det i den här boken. Du kan ge bort boken ifylld till din älskling, eller som den är till de nyförlovade eller brudparet. Här är den perfekta kärlekspresenten!
Visa din kärlek - alla människor uppskattar en kärleksförklaring!"
Smajla:
Jättefin, har fått en liknande av min man när jag fyllde år. En sån vill jag ha
Kom även på att man skulle kanske kunna köpa en snygg nyckelring och grevera in nått fint
Han har ju plånbok och filofax från Mulberry, dom kanske har några snygga nykelringar
Om ni mailat eller skrivit mycket brev till varandra och du sparat dom kan du skriva ut dom på ett fint papper och ge honom som present! Kul att läsa sin egen historia igen!
Alltid uppskattat att få manschettknappar.
Du kan ju dessutom gravera dem med ex datum eller namn (smeknamn, era initialer), antingen på baksidan eller på själva "plattan".
Eller en kamera, klocka, bagage eller fickplunta...
Eller en budgetvariant
Ett stoooort inramat fotografi på er två tillsammans?
Gärna i svartvitt och lite "arbetat".
Att hänga i sovrummet...