• Juniphé

Plastgran som i USA? Vart köpa?

JAG VILL HA PLASTGRAN TILL JUL! Så är det bara, jag är totalt ointresserad om någon anser det vara helgerån eller likn. Starta en egen tråd om äkta gran i så fall

Jag vill bara veta om det finns, och i så fall vart man kan hitta dessa täta fina plastgranar med integrerad ljusslinga? Såna som man ser på TV och i Amerikanska tidningar.
    Sverige är ju så amerikaniserat nu så visst borde det gå att få tag på liknande här i landet?

Finns det nätbutiker månne? Fundersam

• Svar på tråden Plastgran som i USA? Vart köpa?
  • blonde redhead

Vi köpte en jätte fin plastgran på Åhlens förra året. Dom har ganska stort utbud

• Mrs Mattsson

köpte åhlens skitfin gran verkligen

♥Min familj♥
  • OhBabylove

Är faktisk oxå inne på en plastgran..men dessa man köper här är så glesa oavsett plast el äkta....
    men frågan är hur säkert är det att beställa från USA???
    frakt tull...avgifter av alla dess slag

• Willow 82

Förra året såg jag en jätte fin på plantagen för ca 500kr , köpte dock ingen hade lite dåligt med penagr då.

Men den där amerikanska sidan ser ju lovande ut, frågan är ju om man törs beställa.

• BabyJia

Vi köpte vår på ÖB

E ju såå mycket smidigare me plastgran...slippa all barr mm. Skönt när man bor i lägenhet i alla fall.

• Juniphé

Jo, vi har ju redan en plastgran... men det är ju stor skillnad från gran till gran. Det jag efterlyser är just dessa stora, täta plastgranar med belysning i grenarna ( Inte ngt blinkande fiberoptik-tjafs dock). Liknande denna:

• Gemini 77

Min är JÄTTEFIN från Plantagen, dock utan "inbyggd" ljusslinga, men den är verkligen jättetät å fin färg. De brukar ha några olika varianter, den fina kommer från ett företag som heter Sven Svenssons.
    Snart är det jul=)

Svar på tråden Plastgran som i USA? Vart köpa?