baby butiken i stockholm quality outlet...nåt att ha???
Läste i senaste numret av tidningen Mama att i Stockholm quality outlet i Barkaby finns det en barn butik där alla kläder kostar 90 kr.
Nån som vart där, är det nåt att ha?
Läste i senaste numret av tidningen Mama att i Stockholm quality outlet i Barkaby finns det en barn butik där alla kläder kostar 90 kr.
Nån som vart där, är det nåt att ha?
puff vill också veta.
Hmmm, jag var i Barkarby igår och missade den. Det måste vara en ny affär.
Nån som vet?
undrar åxå...
ska till barkarby nästa vecka...
puffar upp. tänkte om det var värt ett besök,vi ska ju till barn mässan på fredag, så när man ändå är i stockholm!
Nyfiken på vilken barnmässa? Var är den?
Tessy: UnderbaraBarnmässan.. Den är på Stockholmsmässan/älvsjö 5-7 november.. jag var på den förra året och kan verkligen rekommendera den även om man inte har hur mycket pengar som helst...
Jag hade typ inga pengar alls då och kom ändå hem med 2 kassar fyllda med prylar...
Nu har jag varit i Barkarby idag och letet. Men jag hittade inte affären. Är det någon som vet något?
SanktHelena: Vad köpte du på mässan?
Kan man mena Babylandet i Barkaby? Det är knappast någon Quality Outlet. Dyrt också
Hmm...var där förra veckan...fanns ingen sån...
det ligger en Quality outlet hmm hur ska man säga.. vid rondellen till IKEA.
Om ni förstår vad jag menar. Jag vet inte om den är speciell men bara barn kläder det tror jag inte, men det kanske har det. Jag har aldrig varit inne i den så jag vet inte alls om den är bra.
kanske inte värt att sitta och åka ända till Barkaby då?För det är väl en bra bit ´dit från Älvsjö mässan?Konstigt att de skrivit om butiken i Mama tidningen och så finns den inte...
jag var där idag o såg inte ngn sådan butik. de hade pop, artic kid, mexx men ingen butik med plagg för 90kr.
Kanske skulle maila till Mama och kolla ??