• Anna Paulita

Vilken av följande IKEA soffor skulle du välja?

Vilken av dessa skulle du välja.

Skulle du inte välja IKEA behöver du inte svara, nu är det just IKEA soffor jag är intresserade av. Skulle du välja en annan än de jag har med i omröstningen så får du gärna skriva vilken.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken av följande IKEA soffor skulle du välja?
  • E l l a

Har Ektorp och är jättenöjd med den! Piskar och flyttar om kuddarna någon gång i månaden, så den håller sig som ny, är jätteskön och snygg, och en av de största fördelarna är att klädsel är avtagbar.

Ekeskog är också snygg, vi funderade över den men där föll det på klädseln.

• Anna Paulita

Jag har själv en EKTORP och är inte helt nöjd längre. Vet inte om soffan håller på att ta "lut" så att säga, vi har haft den i 4 år. Men jag blir glad om den håller ett tag till så vi nästa gång kan satsa på en mer ordentlig soffa.

• Majblomma12

Jag tycker IKEA Stockholm var snygg. Giller lite strikta, rena linjer.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • gulllis

noll koll på hur dessa soffor ser ut...

• Linda1976

Men hur ser de ut då? Lite bilder i ts hade underlättat, orkar ju inte gå in på IKEAS sida och kolla precis....

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • Leeloo

Ektorp med vit klädsel har vi. Och snart ska vi tvätta och bleka hela skiten så att den ser ut som ny igen. Men iom att vår tvättmaskin inte tar så stora grejer så får vi tvätta den nån annanstans. Kan man lämna in den på kemtvätt kanske??

• Hannamia

Vi funderade på att köpa en Backa. Nu blev det en soffa från annan butik, men jag tycker Backa är den som är bäst på Ikea.

• Gumlan

ja vil ha en karlanda hörsoffa!!!!

• AnnMarie

Ektorp, köpte den för en månad sedan är såå nöjd med den, ska köpa rödklädsel till den i jul . Den är helt underbar. MVG av mig får den.

• VinTiff

Herregud Ektorp är ju jätte ful kan inte förstå hur man kan vilja ha den och den blir jätte skunkig fort dynorna åker in och ja ful e den.

Ekeskog had vi en 3a och en fotölj men den reklamaerade vi för dynorna åkte ut tyget snurrade sig blä men annars var den jätteskön och vi hade ett tyg som var beiget typ fast inte vanligt tyg utan det var strukturerat men såg inte det tyget på internet.

Sen har vi haft Tomelilla också en mörkgrå klädsel, och det som störde mig där var dom lösa ryggkuddarna som plattade till sig och såg ful ut.

Så nu har jag floppat IKEAS soffor för jag har blivit så besviken på dom och istället köpt en soffa från Svenska hem.

Svar på tråden Vilken av följande IKEA soffor skulle du välja?