• Anonym

Erotisk film?

Någon som kan rekommendera en bra erotisk film? vill inte ha massa analsex och närbilder på tjejers könsorgan, utan lite mer mjukporr..

• Svar på tråden Erotisk film?
  • Anonym

Jag är också intresserad av liknande filmer... Hoppas nån kan ge oss tips...

• Anonym (Tjej)

Pirates...den tyckte inte jag var så "hårdporrig". Den är lite mer som en "riktig" film också, inte bara knull hela tiden!

• Anonym (tjej2)

Puffar upp lite. Några fler tips på erotiska filmer? Var kan man köpa på nätet?

• Anonym (sexy me)

En film som är mer åt det erotiska hållet är slieze (tror den heter bara så). Den är filmad med ett fint ljus hela tiden. Jag har inte sett hela med början. Första sexakten ser skön ut, viktigt för att få mig tänd

Vi laddade hem den på nätet, men jag vet att vi hittade den på nån sida där man kunde köpa den med.

• Anonym (sexy me)

Förresten, var "tvungen" att kolla igenom vad det var jag rekommenderade, får nog säga att det är en porrfilm men snyggt filmad.

• Anonym

De flesta Emanuelle filmerna är ju softa

• Anonym

Tilläggas bör väl att emanuell filmerna har "handling" oxå så det är inte bara porr/sex rakt över.
    Kan ju vara värt att nämna.

• KaiN

PiratesXXX är en bra porrfilm med handling, inga inzoomningar vad jag kommer ihåg
    www.piratesxxx.com/ kan du kolla in trailer och annat
    ha så trevligt

• Jossa82

constance och pink prison har blivit hyllade för att vara gjorda för tjejer, så jag skulle tippa på att de ska vara bra!

• Anonym

OBS! Pirates finns i två versioner, på amerikanska en R-rated och en XXX-rated. Den som är R-rated ska vara mjukare och är billigare än XXX som är på tre discar och kallas någonting med collection här i Sverige

• KaiN

XXX versionen av pirates är inte sk hårdporr iaf.. kanske inte går under sensuell men men

• Anonym

Håller med Jossa82; CONSTANCE & PINK PRISON rekommenderar jag
    Mjuk och fin porr. Snyggt filmat, smakfullt om man kan säga så om porrfilm/erotisk film.

• Anonym (sexy me)

Har kollat igenom den filmen igen som jag rekommenderade. Hmm vet inte om jag gör det mer. Den blev helknäpp i slutet, för min smak iaf. Så köp inte den, eller ladda ner om ni inte gillar udda sex. Vi tog bort andra delen för det kändes för jobbigt att ha det i datorn.

Har pink prison och constance med och de är mkt bättre. Tjejer kan är en film som jag tycker är juste, en porrfilm med smak tycker jag.

• Anonym

Finns de här filmerna i en vanlig videobutik eller kan man bara ladda hem dem på nätet??? Funderar på en film till helgen...

• Anonym (sexy me)

Jag har köpt de båda filmerna i videobutik, eller förresten den ena köpte jag på en sexmässa.

Svar på tråden Erotisk film?