Någon som fått Provera?
Jag undrar hur det fungerar med Provera.. en tablett dagligen i 10 dagar, sedan kommer mensen... men efter hur många dagar? Någon med erfarenhet?
//Fru E
Jag undrar hur det fungerar med Provera.. en tablett dagligen i 10 dagar, sedan kommer mensen... men efter hur många dagar? Någon med erfarenhet?
//Fru E
hejsan! jag har ätit provera och det tog mig fem dagar att få mensen efter sista tabletten, det kan ta längre också å för vissa kommer den direkt
Tack, Tildura! finns det fler med erfarenheter av Provera?
Ätit Provera många gånger och oftast tar det bara 1-2 dagar efter sista tabletten innan blödningen kommer för mig, men en gång tog det faktiskt 8 dagar och en gång kom den inte alls.
När jag åt provera så kom min mens direkt efter jag tagit sista tabletten (1 dag efter). Åt provera för att få igång min mens så att jag kunde börja med Pergotime. Hade oregelbunden mens innan, allt mellan 30-53 dagar.
Jag provade provera i våras...åt i 14 dagar och sen nån dag eller två kom mens efteråt. Andra månaden kom det ingen mens alls...sen provade jag i somras igen å då kom den direkt efter...men verkar variera massa...Vet inte om provera hjälpte mig
Hej!
Jag har me fått Provera precis..ska ta 1 tablett morgon o kväll..o sen igen på 28dagen.
Låter som om det skiljer sig ganska mycke på när mensen kommer igång efteråt.
Jo, det verkar som om det kan vara ganska olika... men tack i alla fall!