• jenniiica

Ljusgrå soffa

Hej!

Någon som vet vart man kan få tag i en ljusgrå soffa? Verkligen ljusgrå alltså, nästintill vit. Men man ska ändå se att den e grå.. om ni förstår hur jag menar. Under 10.000:-, och gärna med divan.

Tacksam för hjälp!!

• Svar på tråden Ljusgrå soffa
  • CMN

Kolla på em-möbler. Deras soffor kan du bygga efter önskemål och även välja mellan många olika tyger. Fast om du kommer under 10.000 kr vet jag inte.

• jenniiica

VICKY82: Guud vilken fin soffa och hur snyggt som helst i hela hemmet!! Ska ni flytta ifrån det fina??

Är soffan tvättbar? Har katter som gärna skitar ner ibland.. så vore bra om det va det:)

CMN: Tack för tipset!

• imre

Kolla in Mios soffa "Monza" i ljusgrått. Jättesnygg hörnsoffa (trea plus divan) för 9350 kr. Är ca 2 x 3 m och superskön att både sitta och ligga i. Den är dock ljusare i verkligheten än i katalogen och på hemsidan.

• VICKY82
    jenniiica skrev 2006-10-09 16:20:56 följande:
    VICKY82: Guud vilken fin soffa och hur snyggt som helst i hela hemmet!! Ska ni flytta ifrån det fina??Är soffan tvättbar? Har katter som gärna skitar ner ibland.. så vore bra om det va det:)CMN: Tack för tipset!
    Nej den går tyvärr inte att tvätta hemma, endast kemtvätt. Så om du behöver kunna tvätta ofta kanske du ska satsa på någon annan.
  • Myrongen

MIO Today har jag i ljusgrå, och den finns nog i superljus också för det finns MASSA färger och några olika utföranden att välja på. Kostar olika beroende på tyg, men från ca 6000.

• jenniiica

Tack så mkt för alla svar! Jag har dock bestämt mig för en vit TVÄTTBAR från ikea som jag ville ha från början:)

Svar på tråden Ljusgrå soffa