Ljusgrå soffa
Hej!
Någon som vet vart man kan få tag i en ljusgrå soffa? Verkligen ljusgrå alltså, nästintill vit. Men man ska ändå se att den e grå.. om ni förstår hur jag menar. Under 10.000:-, och gärna med divan.
Tacksam för hjälp!!
Hej!
Någon som vet vart man kan få tag i en ljusgrå soffa? Verkligen ljusgrå alltså, nästintill vit. Men man ska ändå se att den e grå.. om ni förstår hur jag menar. Under 10.000:-, och gärna med divan.
Tacksam för hjälp!!
Jag har köpt mina ljusgrå soffor på Asko. Men dom har ingen divan.
www.asko-mobler.se
Kolla på em-möbler. Deras soffor kan du bygga efter önskemål och även välja mellan många olika tyger. Fast om du kommer under 10.000 kr vet jag inte.
VICKY82: Guud vilken fin soffa och hur snyggt som helst i hela hemmet!! Ska ni flytta ifrån det fina??
Är soffan tvättbar? Har katter som gärna skitar ner ibland.. så vore bra om det va det:)
CMN: Tack för tipset!
Kolla in Mios soffa "Monza" i ljusgrått. Jättesnygg hörnsoffa (trea plus divan) för 9350 kr. Är ca 2 x 3 m och superskön att både sitta och ligga i. Den är dock ljusare i verkligheten än i katalogen och på hemsidan.
MIO Today har jag i ljusgrå, och den finns nog i superljus också för det finns MASSA färger och några olika utföranden att välja på. Kostar olika beroende på tyg, men från ca 6000.
Den ser f.ö. ut som Vicky82:s från asko i modellen...
Tack så mkt för alla svar! Jag har dock bestämt mig för en vit TVÄTTBAR från ikea som jag ville ha från början:)