Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Ullaredskortet?

Hej. Fick frågan om jag vill följa med till Ullared på Onsdag men har inga pengar just nu. Var inne nu på deras sida och läste om något kort som man ansöka om på plats med kredit. Någon som vet om detta varit enkelt? Har inga bet.anmärkningar men inte en jättelön. Tacksam för svar.

• Svar på tråden Ullaredskortet?
  • Anonym

Tror inte att det brukar vara några problem så länge du inte har några anmärkningar. De kommer fråga dig efter din årsinkomst, men det spelar förmodligen ingen roll för ansökan

• Anonym (vänta)

Tycker att du ska vänta med att handla och sedan spara ihop pengar ..

• Anonym

Men om jag har några lån sen tidigare då?

• Anonym (Tänker)

Jaaa du... Om du inte har några pengar låter det väl som en toppenidé att skuldsätta sig pga lite Ullared-shopping!

Eller kanske inte...

Spara ihop ett shoppingkonto och haka på nästa gång kompisen ska åka. Så slipper du skulder, höga räntor osv.

• Anonym

Skulle behöva lite vinterkläder till dottern...suck

• Anonym

ingen som har skaffat kortet?

• liljan78

JAg var till ullared förra tisdagen och det vart oxå bestämmt hastigt och jag hade ¨dåligt med pengar och min syrra tipsade om ullared kortet ,man får ju en räkning som man ska betala om en månad så jag måste ju ändå få ihop pengar till det så jag tog de pengar jag kunde avara och så kom jag på en anna grej jag har en dotter som fyller år så jag frågade mormor om jag skulle köpa present och julklapp till lillan från henne och morfar när jag ändå skulle till ullared ,hon brukar ialla fall få pengar det var en bra ide tyckte mormor så jag fick ihop 600kr där ,handlade för ca 1500 och är mycket nöjd,tänk dig för två gånger innan du skaffar kortet och att du måste ha pengar till räkningen om en månad men har man inga pengar just nu så är detju en bra lösning ha det bra kramiz anna

• liljan78

MAn måste ha fast anställning för att kunna få kortet min syster fick avslag p.g.a av det

• Anonym

liljan 78: Tack så mycket. Har inga problem att betala om en månad!

• Anonym

Har fast anställning !! Tack tack.

• Anonym (Tänker)

Nu är det väl inte så att vintern kommer som någon överraskning? Brukar komma varje år

Om du inte har förmåga/möjlighet att se till att det finns pengar till vinterkläder i oktober låter det vansinnigt att skuldsätta sig med ett sånt högräntekort... Sätt in en gratisannons (här på fl tex) där du ber få köpa billiga begagnade vinterkläder.

Du skriver att du inte har några betalningsanmärkningar? Än så länge, skulle jag vilja tillägga...

• Anonym

Anonym tänker: Jag frågade om kortet. Har inga problem att betala i framtiden. Har precis sålt mitt hus och har då efter avbetalningar mycket pengar över. Pengarna kommer in i november!!! Tack för omtanken

• Anonym

Har själv haft Ullaredskortet, jättebra. Men handlar man ena månaden och betalar allt nästa månad blir det ingen ränta. Men en aviavgift på 25kronor tror jag.

• cattan

Jag har oxå ullaredskortet. Du kan ansöka om det direkt vid en särskild kassa och få ett kvitto att visa upp redan första gången. Jag betalar månaden efter, kostar bara 25 kronor extra. Det är som ett kreditkort. Bonusen är inte mycket men det är ju alltid något.

• Elliz

Jag har ullaredskortet och det är mycket smidigt tycker jag

• zoonr2

ring ner till ullared å hör dig för
    lycka till

Svar på tråden Ullaredskortet?