• Nallemajatjejen

Har ni satt på värmen?

Vet att det var en liknande omröstning nyligen. Men jag vill veta hur många som har gjor det Nu När jag gick upp i morse trodde jag jag skulle förfrysa... Fy vad kallt det var. Så nu åker nog värmen på snart... Men än har vi inte satt på den.

Att bli mamma är livets största gåva! Http://www.familjeliv.se/hem/nallemajatjejen/blogg.php
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni satt på värmen?
  • Majsan70

Ja, eftersom det inte är något vi kan styra själva. Värmen går på när Bostadsbolaget anser det är dags. Förra året frös vi häcken av oss länge, men i år skall de tydligen gottgöra det och eldar för fullt. *S*

• Ina05

Vi satte igång elementen i lördags. Då var det 16 grader inne när vi vaknade. Det värsta är att det är så rått inne när inte elementen är på;  tvätten torkar inte mm.

• MansonDust

Japp, i fredags eller så. Då kom en pall pellets.

• dio

Skulle gärna ha värme eftersom det är svinigt kalt, men mitt bostadsbolag har inte satt på den än

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • dio

svinigt KALLT

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • MalinI

Våran hyresvärd har inte satt på denännu. Men det är ju fortfarande relativt varmt. Men... Förra året hann vi frysa ett bra tag innan värmen kom på

• Nadjis

Ja vi har precis satt på den, men det har varit så varmt fram tills nu. Ska elda slut på oljan som den gamle husägaren lämnade, sen sätter vi in vedpanna! SNART FÅR VI KAMIN OCKSÅ! Då ska jag sitta där och värma mig!

• Snorky

Vi har fjärrvärme o den sätts på automatiskt när det behövs... o morse var elementen varma sa sambon!

Svar på tråden Har ni satt på värmen?