jag gick till ett medium år 2004 och några veckor senare skulle jag ha tenta i en mattekurs som var väldigt svår, jag hann knappt sätta mig ner förrän mediet sa att jag har ett stort prov som kommer upp och att jag kommer att klara det bara jag pluggade (klarade det precis också kanske mest pga det hon sa, kanske ska tillägga att jag varken klarade mattekursen före eller den som kom efter) och något år efter var jag hos samma medium och när nästan hela sittningen är klar så säger hon att jag kommer att hitta mina släktingar i USA bara jag fortsätter leta, till saken hör att det är min farfars pappa som flyttade till USA i slutet på 1800-talet och vid denna sittningen hade min farfar varit död i över tio år, jag har vetat att jag kan ha släktingar i USA men aldrig riktigt letat, så mediet kan inte ha vetat om detta för jag sa ingenting som kunde tolkas till det. sen har jag även fått besök av min mormors svåger som berättade att han skulle gå över till andra sidan, detta hände för nästan ett år sedan.