• me1

Hon tog min vigselring och satte den på sitt finger. Gör det nåt?

en vännina skulle kolla på min vigselring, hon skulle jämföra sin med min, tanken var att hon skulle kolla på diamanterna och sånt... jag vände mig mot sonen och 3 sek efter satte hon ringen på sin långfinger och jämförde

har hört att det är inte bra att andra tar någons förlovnings/vigsel ring och testar

stämmer det isf varför?

• Svar på tråden Hon tog min vigselring och satte den på sitt finger. Gör det nåt?
  • Smajla

Skrocket säger att det inte är bra för hennes del - för din del spelar det ingen roll vad jag vet men det sägs att om du provar någon annan persons vigselring blir du själv inte gift..

//Smajla
  • JeanneDArc

Mja, skulle inte tro att jorden går under precis.

• Billy och Jag

äähh.. vad gör väll det? :D

• aragon
    Det är ju B A R A skrock....
    Det sägs att man I N T E blir gift om man testar en ring....

Jag är både förlovad och gift F A S T att jag provat ringar innan.....
    Visa dina nära och kära att Du älskar dom...en dag kan det vara för sent
  • Annicapannika

Det är ju bara en ring, vad spelar det för roll. Skrock ska man inte tro på.

• Henrik28

Shit! Det där är inte o leka med!

Nu måste du hitta en jungfru som du offrar till guden Bongolaidu.

Skynda dig!

• Vårsolen

Tror inte heller det är nån fara-men själv bevakade jag min ring som en hök när andra skulle titta på den

• Rokka Jill

usch jag hade faktiskt oxå tyckt det kändes lite sådär..
    själv frågar jag faktiskt ALLTid om jag får testa deras ringar...

• Novus

Enligt skrocken (om man nu lyssnar på sånt) säger att det betyder otur att prova någon annans ring

• sydneygirl

Finns så mycket som betyder otur så skulle det vara sant skulle jag råkat ut för saker jämt. För jag mäter händer, lägger nycklar på bordet, går under stegar, struntar i att svarta katter går över vägen, har haft sönder ett gäng speglar, m.m.

Fast å andra sidan - hade jag inte gjort allt detta kanske jag skulle haft mycket mer TUR istället???

• Smajla

Man ska inte sjunga innan frukost för då får man gråta innan kvällen Skrattande (Fast det har stämt många ggr för mig - fast så är jag rätt gråtmild också..)

//Smajla
  • PimpGizmo

Jag bryr mig inte om någon provar min ring, det är deras otur i så fall men jag vägrar prova andras :)

• DalaPetra

Jag tycker det är rent av ohyfsat att prova andras ringar utan lov, det är en symbol för något och jag vill absolut inte att någon annan provar mina ringa, varken förlovningsring eller vigselring.

• cyniskflicka

Oh no!
    Förlovningsgudarna är väckta!
    Everybody run...!!

• Lilanthe

Smajla

Det där har säkert någon hittat på som ville ha lugn och ro innan frukost.

• AnThor

Det sägs att det ger otur om någon sätter en annans ring på sitt finger med det ska vara på ens ringfinger ( "giftasfinger" ) inte något annat...

Svar på tråden Hon tog min vigselring och satte den på sitt finger. Gör det nåt?