• Essica

Tummy Tub

www.kidsfirst.se/index.php&task=view&id=17&Itemid=52

Är det bara jag som tycker detta ser väldigt obehagligt ut, handlar inte badet om att det är mysigt att röra och kela lite med sin lilla. Det är ju som att trycka ner sin lilla i en 10 liters spann....

• Svar på tråden Tummy Tub
  • April Mamma

Men den skall väl påminna om tiden i magen då barnet låg i hop rullat som en liten boll...

• Essica

men då var bebisen väl nära sin mamma=)

• sjulingar

Har inte testat själv men hört från kompis som tycker att den är suverän, hennes dotter älskar den.

• Essica

Usch ja... alla tycker olika. tror min dotter hade fått panik, hon badar redan i badkaret. Hon sprallar och njuter.. sträcker ut sig... härligt att se henne!

• Romii

vi älskar tubby tubb.. min son tycker om badkaret oxå.. men när han var liten så kändes den för stor och tubby tubb var perfekt för oss.. hehe min son plaskar jättemycket i tubbyn han tycker det är jättekul.. i badkaret har jag ligginsats så att man kan ha händerna fria för att tvätta honom.. men han känner nog sig tryggare i tubby.. han garvar ial mera...

• ensthlmstjej

Hallå! Vi kör både badkaret och Tummy tuben. I badkaret är hon allvarligare och kör ryggsim men i Tummy Tuben studsar, plaskar och skrattar hon. Det känns nog som sagt tryggt och snart kan hon hålla i kanterna. (hon är 2,5 mån)

• Li79

Vi har en Tummy Tub men inte använt den ännu. Hur mycket vatten ska man ha i? Har tappat bort beskrivningen, vår son är 2 mån..

• ensthlmstjej

Vi tar lite ovanför strecket som finns i hinken. Vi märkte att vi hade lite för mycket i början så att hon flöt. Med lite mindre når hon botten och blir lite kaxigare. (2,5 mån)

• Marve

Hej!

Hos oss uppskattas "tio liters hinken" av både Henrik 3mån, hans morsa å farsa. Just att han kan ju sitta själv och vifta/plaska med händerna e jättebra. Ingen risk att han druttar under ytan. Kanon tycker vi!

Svar på tråden Tummy Tub