Nån som har köpt eller testat något Sexspel??
Nu har jag o min kille beställt hem ett sexspel som innehåller bla annat handklovar, fjäder,mask o vibrator... Längtar tills jag får hem det och han kommer hit så vi kan spela lite hihi :D
Nu har jag o min kille beställt hem ett sexspel som innehåller bla annat handklovar, fjäder,mask o vibrator... Längtar tills jag får hem det och han kommer hit så vi kan spela lite hihi :D
ohh vad heter det? köpte ett spel som var kasst. Var för mycket puss och kram.
Exploring Ultimate Fantasies.. s¨hetr det... vad hette spelet som du har?
Förspelet har jag testat, de va för eh, "gulligt"
Jag måste ju kolla in vad du hade beställt.
Så nu har jag även gjort det kunde ju inte låta bli , berättade för sambon vad jag hade gjort.....han blev i eld å lågor....
Oj det lät som ett trevligt spel.
Kärleks spelet var helt värde löst.
Nu har jag fått hem mitt.
Tänkte överraska sambon med att vi ska spela lite i helgen...
ditt spel lät kul, vi hade ett som hette erotik-spelet eller likn.
slutade med att vi låg dubbelvikta på golvet och skrek av skratt-det blev ingen romantisk myskväll där inte
jag o min pojkvän gjorde vårat eget =)=) för då tog man ju bara med de man gillar mest =)=) annars brukar det oftas vara mycket tråkiga saker när man köper ett.
Vi har sex-spelet. Lite så där tycker jag det är. Ditt ts lät mycket bättre. Var har du hittat det?
Spelet som ts pratar om finns bl.a. på vuxenleksaker.com. Var ju bara tvungen att kolla vad det var =)
Malenas lustspel ligger och skräpar hos oss. Ett bra sätt att lära känna varandra mer.