• nemogirl

Någon bra deodorant som inte kladdar/ger fläckar på kläderna??

Jag hade en favvodeodorant, men den har dem ju såklart slutat med, det var rexona nån rosa variant som var superbra..

Jag vill ha en deodorant som torkar snabbt å inte kladdar, och som absolut inte lämnar vita fläckar på svarta kläder! Så skall den hålla länge åxå. Har den gröna LDB nu, men den torkar alldeles för långsamt, så kladdar man ner kläderna när man tar på sig dem sen.. inte kul..

Tack på förhand för tips

• Svar på tråden Någon bra deodorant som inte kladdar/ger fläckar på kläderna??
  • Räkans mamma

Niveas parfymfria variant är kalas tycker jag!

• André och hans mamma

Rexona Aleo Vera eller 24 Degree tycker jag är bra båda två. Framförallt luktar det inget oavsett aktivitet....

• Luddes matte

Foreverlivings Aloe vera deo är toppen!

• n0va

jag har dove's original, en sån där som man trycker uppet genom att vrida underdelen ett varv.

Funkar kanoners för min del, inget kladd - den är ju fast och krämig och lämnar inga vita fläckar på svarta kläder.

//n0va

• nemogirl

tack tack för tipsen.. blir lite dyrt å testa alla dessa, hehe.. får ta en åt gången
    kom gärna med fler tips

• nemogirl

nån med mer tips?? På den ultimata perfekta deon??

• Linda1976

Säger som ovan: Rexonas Aloe Vera!

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • schelena

Nemogirl
    Jag instämmer med Luddes matte den innehåller dessutom inget aluminium och ger inga fläckar på kläderna.

• giz den allsmäktige

va lite försiktiga med dom som innehåller aloevera.... är man känslig så kan det bli jäkligt jobbigt.

dove är en klar favo..... tror jag gått igenom hela hyllan snart och dove är den jag fasnade för. dessutom luktar den gott

Svar på tråden Någon bra deodorant som inte kladdar/ger fläckar på kläderna??