• kodak
    Äldre 10 Oct 18:10
    4838 visningar
    5 svar
    5
    4838

    Maskar i badrummet

    Vi har problem i vårat badrum. "Kittet" som suttit runt avloppsröret från handfatet har gått sönder och försvunnit. Det har luktat illa några veckor och hyresvärden har lovat att titta på det. Vi har sett något som vi trodde var små pinnar som katterna dragit från blommorna eller så. Men idag såg jag vad det var, MASK! Typ som en daggmask fast väldigt liten. Den kröp på duschgolvet. Vet inte om den kom från handfatet eller duschen. Jag har aldrig ens hört talas om att dom kunde ta sig in! Har iaf spolat som en tok i alla avlopp och hällt kalkosan.

    Vad ska jag göra? Det kan fan inte vara normalt...

  • Svar på tråden Maskar i badrummet
  • Jii
    Äldre 10 Oct 18:11
    #1

    Låter ju inte så trevligt! har ingen aning om vad edt kan vara.

  • MissBl­aise
    Äldre 10 Oct 18:11
    #2

    Har du kollat på anticimex hemsida?

  • Fille Fjonka­n
    Äldre 10 Oct 18:12
    #3

    Urk! Ring värde noch kräv att de kommer på stört. Annars ring Anticimex och skicka fakturan till värden.

  • gummal­ottan
    Äldre 10 Oct 18:18
    #4

    www.anticimex.se, se om du kan identifiera krypen. Allt behöver ju inte utrotas omedelbart!

  • stin a
    Äldre 10 Oct 18:23
    #5
    kodak skrev 2006-10-10 18:10:37 följande:
    Vi har problem i vårat badrum. "Kittet" som suttit runt avloppsröret från handfatet har gått sönder och försvunnit. Det har luktat illa några veckor och hyresvärden har lovat att titta på det. Vi har sett något som vi trodde var små pinnar som katterna dragit från blommorna eller så. Men idag såg jag vad det var, MASK! Typ som en daggmask fast väldigt liten. Den kröp på duschgolvet. Vet inte om den kom från handfatet eller duschen. Jag har aldrig ens hört talas om att dom kunde ta sig in! Har iaf spolat som en tok i alla avlopp och hällt kalkosan.Vad ska jag göra? Det kan fan inte vara normalt...
    Jag tror det blir lättare för dej att ringa dem anticimex istället och beskriva maskarna...
    Kan vara lite svårt att hitta info som stämmer något sånär lika....
Svar på tråden Maskar i badrummet