Tecken på otrohet?????är han det??
Hej alla!
Var fan ska jag börja.....
Blev ihop för 5 år sedan,,,jättekära,,,mycke sex (som alltid i början)
Jag blev sjuk/derprimerad och tappade min sexlust,,,kom tillbaka och vi hade det bra.....vi fick barn...vi hade det bra.
Nu för ungefär 1 år sedan så blev min kille från att vara kärleksfull bedyra sin kärlek och hade gosigt sex---jättebra sex till att nu inte ens fråga hur jag mår inte en puss eller kyss och inte nu haft sex på typ 3 månader,,,han har alltid varit den som vill ha sex ofta men nu helt plötsligt så vill han inte???? fattar inget...jag e bara stum.
Jag har väntat ut honom och försökt och försökt,,,jag har varit extra kärleksfull och bjudit in till sex ett antal gånger men inget hjälper....vad ska jag göra,,,han skyller på att han har så mycket på jobbet och att han inte har lust till sex...men kärlek då frågar jag mig,,,varför får jag inte ens en liten klapp på kinden??? har han träffat någon annan eller har har slutat älska mig,,,,jag e rädd att han inte själv ens har insett att han kanske inte älskar mig längre,,,,och att han kanske vill älska mig pga vår dotter...gus jag vet ingenting längre.
han jobbar över ofta e knappt aldrig ledig och när han väl e ledig så vill han umgås med vänner istället....
hjälp mig!!??