• nennepänne

Tights, strumpbyxor, leggings för gravida....

Har inhandlat 2 kjolar som jag tänkt använda under min graviditet men hittar inga tights eller strumpbyxor för gravida.
    Någon som vet vart man hittar detta? Måste ju finnas.
    Vill ha lite kraftigare nu till hösten/vintern

• Svar på tråden Tights, strumpbyxor, leggings för gravida....
  • Rosa79

tror jag har sett på h&m och lindex.

• turpis

Grow in life har också, både tunnare och tjockare.

• Springsteen

Jag har köpt från HM... sitter väldigt bra (om man tar på dem på rätt håll ) köpte min vanliga storlek

• Yppop

H&M har både "nylon-leggings" i svart och lite tjockare, stickade leggings som finns i gråmelerat eller svart. Jättemysiga verkar de vara!

* BF 26 november * nyatider.blogsome.com *
  • bulen

Jag har nylig köpt tights på Gina Tricot. Jag behöver inga speciella för mammamagar. Är i vecka 32 nu.

• bulen

Jag har nylig köpt tights på Gina Tricot. Jag behöver inga speciella för mammamagar. Är i vecka 32 nu.

• Duckan74

V 27 här och som läget är nu har jag vanliga strumpbyxor, sitter bra över magen.

• Hatter

Jag hittade på H&M. Har dem på mig nu...men usch vad de kliar och sticks!!!

Har dessutom bara använt dem EN dag och det är redan hål i grenen :(

• EllaKlara

Jag har köpt mina leggins på Topshops mammaavdelning. De är lite tjockare (typ stretchig viscose) och funkar nog även nu när det blir lite kallare ute...

• pepsen85

Jag köpte mina på HM!! har inte använt dom än så kan tyvärr inte säga om dom är bra eller ej!!
    kram

• loppis7

Har också köpt tights på Gina det funkar jättebra o dom har bra priser är själv i v 35 o xL på dom o dom sitter skönt på magen fortfarande.

• Anne69

Jag köpte mamma-strumpbyxor på Twilfit. Bra kvalitet och ett par olika färger.

• KlurigaE

Har provat både Lindex och H&M:s mammastrumpbyxor men tycker H&M:s är bättre då framsömmen, som går upp från grenen är delad o är på varsin sida om magen. På Lindex går sömmen mitt på magen o det kliar.

Svar på tråden Tights, strumpbyxor, leggings för gravida....