• RosaMonster

Hur har din dag varit idag????

Tänkte att vi kunde ha en tråd där alla kan skriva hur ens dag har varit...
    det är juh sällan någon som frågar hur ens dag har varit så nu frågar jag alla på fl. Hur har er dag varit ???

• Svar på tråden Hur har din dag varit idag????
  • RosaMonster

Min dag har varit helt okej

vakna vid 8-9tiden förkyld som in i helvete.. kan knappt andas..
    sätter mig framför datorn och irar runt i nätet.
    förflyttar mig sen till teven ett tag...
    hoppar in i dushen vid 11tiden
    fönar,plattar håret och sminkar mig i en timme ungefär
    tittar på våra bästa år.
    har ett tjafs med killen min så hela helvetet braka loss slängeigen hemma dörren och drog o träffa arbetskollegor.
    vi gick till hälsomässan här i norrköping som höll hus idag.
    ganska trevlig...paolo roberto var där och hade föroläsning.. jätte intressant om vad som är nyttig och o nyttig hur man går ner i vikt bla bla bla och om hans dokumentär då han gick upp 16kg på skräpmat.
    efteråt drog gick jag hem..
    köpte med mig en pizza hem va vråååålhungrig...
    sen har jag bara pendlat mellan teven och datorn sen kl 17,00
    har tagit mig två groggar och ska sova snart...ska jobba imorgon så jag måste vakna kl 04,50 vilket jag avskyr...
    just det..vart sams med killen oxå..hahaha...
    puss på er alla fl:are....

• Älgen

bra! tackar som frågar!
    sov till tolv sen har jag myst runt hemma!
    kan inte tänka mig en bättre dag i höstrusket.
    och du?

• sis02

Jag klev upp 5.50  Var på jobbet 7-13. Hämtade barnen från dagis. Här hemma har jag inte gjort nån nytta alls, förutom gjort kvällsmat och förhört dottern på prov som hon har på fredag. Har som vanligt suttit vid datorn aaaaaalldeles för länge FundersamSnart blir det sängen för att återigen orka upp 5.50 imorgon.

Nina 32 mamma till Sandra 9, Isabelle 6 och Simon 4 år, sambo med Mats 31
  • scs

Har varit på utblidning med jobbet och det slutade 2h tidigare än beräknat så jag har hunnit rida en sväng innan det blev mörkt :)Nu slappar jag framför datorn och väntar på att maken ska komma hem från jobbet.

• Etta med kokvrå

Hade stånd när jag vaknade och det ser ut som om jag även kommer att få lägga mig med stånd.

Svar på tråden Hur har din dag varit idag????