• Emeraldy

har du liatorp tv-bänk?

Har du LIATORP TV-bänk eller mediaförvaring?

Jag är enormt förtjust i den serien, men är så tveksam då jag tycker TV-bänken är så himla hög! Man måste ju få nackspärr om man ska sitta och se på TV i den höjden?!

Hur upplevs det? Ska jag satsa på LIATORP-serien?

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Svar på tråden har du liatorp tv-bänk?
  • NK80

Inte än! Men från och med 1 november så! Tycker det bara är ett plus med hög tv bänk då man slipper en massa smutsiga fingeravtryck på tv'n Sen så får man ju sitta en bit från tv'n när man har just den tv-bänken.

Mamma till Colin ♥
  • Emeraldy

Du kan väl meddela vad du tycker sen! Hur långt från TVn kommer ni sitta?

Serien är ju bara sååå fin, men jag är väldigt skeptisk till höjden... Men det är ju en fördel det du säger om fingeravtrycken!

• NK80

Jag skall berätta hur det blir! Ja, hur långt blir det tro, en 3 meter kanske? Lite mer, Högst 4... men usch jag är så dålig på det där med ögonmått, får helt enket mäta när det väl är dags

Mamma till Colin ♥
  • NK80

Hej där!
    Tänkte bara uppdatera er att vi köpte inte Liatorp.
    Varför?
    De hade inte alla delar, sedan så utgår Liatorp från IKEAS sortiment så det var inte ens säkert att de skulle få in någon del alls, så jag vågade inte chansa.

Mamma till Colin ♥
  • Smajla
    NK80 - utgår alla möbler i Liatorpserien?
    //Smajla
  • NK80

Smajla, ja det verkar så, tyvärr. Så om ni saknar delar till den så får ni köra en sista hetsjakt efter delar på olika IKEA varuhus i Sverige.

Mamma till Colin ♥
  • Smajla

NK80 - vad synd, har ingen del därifrån nu men hade kunnat tänkt mig sidobordet iaf till nästa lgh.. Fasen också.. Kan ju inte köpa massa möbler nu redan när man inte är hundra..

//Smajla
  • Emeraldy

Neeeej, vad besviken jag blir! Ska serien utgå?? Den är ju såååå fin! Shit, då måste man ju bestämma sig typ NU om man ska köpa eller inte, och just nu har vi inte råd

• NK80

På IKEA Bäckebol var de inte ens säkra på om de skulle få in dem mer.. någonsin. Det beror lite på om ett varuhus beställer en massa Liatorp så det inte blir något över till det andra.. Lite märkligt det där tycker jag. Men jag skulle inte rekommendera att börja köpa delar utifall man inte får tag på resten.
    Det blev Billy bokhylla med Nyckelby halv dörrar istället för vår del, plus lite LACK hyllor... tom bättre lösning än bokhylla så jag är rätt nöjd ändå.

Mamma till Colin ♥
  • Smajla

Nej, det är ju synd att börja köpa delar till en serie som utgår..

//Smajla
  • NK80

Ser inte vad du menar...

Mamma till Colin ♥
  • NK80

Har hittat det du skrev och de andra skrev... tusan också Ledsen Men men, jag är faktiskt mer nöjd med den nya lösningen än Liatorp så jag är inte helt förtvivlad.. bara lite Flört

Mamma till Colin ♥
  • Smajla

som jag fattar det så verkar det inte som Liatorp inte utgår - eller kanske bara några delar.. äsch, jag fattar inte riktigt.. Skrattande huvudsaken är att du funnit det du är nöjd med! Glad

//Smajla
  • cutemma

Hej hej :) har precis rustat klart mitt varfagsrum och har varit inställd redan från början att det bara skulle vara Liatorps möbler därinne, såååå fina.. :) lite romantisk stil över dom.

Har redan köptmedia förvaringen, har inte råd at köpa allt på en gång, men nu blir ja dock lite orolig om det ska utgå.. ?!

Hade tänkt att ha 2 av dom där bokgyllorna utan dörrar för 1995:-
    och på ena ska ja ha dörrar nere i och på den andra ska ja ha både vitrin dörrar och valiga, sen ska ja ha tv bänken också, men JA den är vääldigt hög.. hehe

Svar på tråden har du liatorp tv-bänk?