enorma mjukisbyxor var hittar jag det?
Jag vill några som passar på slutet och som man även kan ha på bb, jag brukar vara stor länge efter förlossningen,
Behöver inte inte vara mammabyxor
Jag vill några som passar på slutet och som man även kan ha på bb, jag brukar vara stor länge efter förlossningen,
Behöver inte inte vara mammabyxor
tack Men jag tror jag vill prova innan jag köper,
har aldrig handat på postorder, lite gammaldax
Jag köpte stora mjukisbyxor på HM när jag var gravid.
bra då ska jag dit och kolla
Jag köpte ett par svarta mysbyxor på Lindex i början av graviditeten. Dom kommer ifrån Generous sortimentet. I början var dom skitstora men nu (v.35) passar dom perfekt och det finns fortfarande lite utrymme kvar.
Hej!Jag har köpt mjukis byxor på blu di blu dom e jätte sköna!
Polarn och pyret
Ja köpte mjukisar på H&M på deras big is beutiful avdelning. Har på mig dom nu å ja går in i vecka 38 på fredag.... Lycka till!
Hej!!
Jag köpte underbara mjukisbyxor billigt på ikea family avdelningen..Men man kan bara köpa ett set med både t-shirt o byxa..tror att det kosta 129 kr för allt.Byxorna stretchar ut sig oxå..bra för oss med växande mage..Jag köpte provparet då dom va större, be om hjälp i affären o jämnför!! Lycka till!
har dom byxor på ikea det hade jag inte en aning om
Jag köpte ett par mjukisbyxor på KappAhl i slutet då jag var gravid.
Det var sådana i "sammetstyg" och det fanns också en munkjacka som man kunde köpa till.
Jag har ett par skitfula från H&M som man knappt vågar visa sig ute i. Dock lånar jag ibland gubbens pants om man vill ha det lite löst om kistan. Än så länge, v. 23 är det ju ingen fara.