• FinaLina

Åkpåse med hål för bilbältet?

Undrar om det är någon som vet var man kan få tag på en åkpåse/overall i storlek 68 där det är hål för bilbältet? Som dessutom inte är allt för dyr...

• Svar på tråden Åkpåse med hål för bilbältet?
  • missteddy

menar du en såndär liten åkpåse som man kan ha i babyskyddet?

• WithoutFaith

Citera:
    RockCOCOONJacka som kan göras om till åkpåse. Smart modell där nederdelen fästs med tryckknappar i jackans nederkant. 2 praktiska öppningar för bilbarnstolens säkerhetsbälte. Vadderat och matelasserat material i vattenavvisande PU-impregnerad poplin, 75 % bomull, 25 % polyester. Fleecefoder, 100 % polyester. Jacka med dragkedja. Små påsydda band nedtill. Kant i fuskpäls på kapuschong, längs knäppningen fram och i ärmslut. Vantar som sitter fast i ärmen med ett påsytt band på insidan.

Jag är inte elak, bara missförstådd
  • Systerjane

Linus och lotta hade en förra året, tyvärr så tyckte jag inte att den var nåt vidare. Min dotter åkte runt som en vante i påsen och när hon var fastspänd i bilstolen så satt hon inte bra. Jag vet inte om det var just den overallen eller om det gäller för alla påsvarianter.

• FinaLina

missteddy - ja en som man kan ha i babyskyddet, som är varm och go

WithoutFaith - Ska kolla in den alldeles snart!

• luddegos

på maxi finns det sådana. i alla fall i kungälv!

♥Ludvig, my love ♥
  • luddegos

alltså ica

♥Ludvig, my love ♥
  • FinaLina

Jag hade en till min dotter som mamma köpte till henne men den kostade typ 700kr och det hade jag då absolut inte tänkt betala... Den tyckte jag funkade superbra och vill ha en till sonen nu också, och helst inte rosa då han får stå ut med väldigt mycket rosa kläder ändå med en storasyster

• FinaLina

luddegos - har tyvärr inget ica maxi i jämtland

• FinaLina

WithoutFaith - den var verkligen jättefin, men det stod 7-10 dagars leveranstid och det har jag nog tyvärr inte tid med, skulle behöva en nu på en gång helst...han har verkligen ingenting att ha på sig när vi är ute och det börjar bli riktigt kallt här!

• FinaLina

Men tack så jättemycket för alla svar! Men ingen som vet om tex H&M, Lindex eller KappAhl eller någon sån affär har?

• missteddy

jysk har en som ser ut som en väst en åkpåse utan armar

• WithoutFaith

Jag fick min på 4a dagar fast det stod så beror på hur många som beställer. Ring och fråga?

Jag är inte elak, bara missförstådd
Svar på tråden Åkpåse med hål för bilbältet?