• Ms Trooper

Kan man?

Har ett problem......vet inte om detta kommer fortsätta el ej.
    Min älskade kille gjorde slut med mig i fredags......jag vet inte om han någonsin kommer tillbaka men SJÄLVKLART hoppas jag på det.
    Jag har BIM den 21/10 så då får vi se...men om jag inte e gravid och han inte kommer tillbaka så vill jag bli ensam mamma.
    Nu jag har en "hög" med killar som sagt att dom "ställer upp".....men jag skulle helst inte vilja ha samlag med nån.....hur går man tillväga då????

• Svar på tråden Kan man?
  • 4barnsMom

Det händer ju att folk skaffar barn som vänner Så varför inte, hellre det än vissa separationer som skadar ett barn ännu mera

Men i säng måste du nog med nån så ta den som är seriösast och bäst lämpad för endamålet dåFlört

Rätt eller fel, det är inte min sak att dömma

Stolt Mamma till Samuel 22/7-97 Elin 24/2-00 Elias 3/3 -06 Mina hjärtegull
  • Hatter

Svaret verkar vara självklart...du kan bli ensamstående mamma. Det funkar super för många!

Sedan kan det vara så att ditt ex ändrar sig efter ett tag.

Men gå inte omkring och hoppa i säng med killar du inte älskar bara för att få en far till ditt barn!

Är lite i samma situation. Gravid och min sambo vill inte ha barnet alls. Finns en annan underbar kile som är jätteintresserad av mig och som nog gärna hade ställt upp och varit pappa. Men jag älskar fortfarande mitt nöt till sambo.

Kolla in "ensam gravid" forumet.

• M C Catta

Jag har hört om folk som gör heminsemination (stavas det så?).. Vet inte riktigt hur det går till, men antar att mannen ska onanera så han kommer typ i en burk som sen kvinnan sprutar in på egen hand...

Någon som kan mer om det?

• God Is A Girl

Percis som M C Catta säger så kan man göra heminsemination. Då kan man skaffa en medicinspruta på apoteket och så sprutar killen i en burk och man suger upp sperman i sprutan och sen sprutar man upp det i slidan

• Ms Trooper

så enkelt? wow........det blir så om det inte löser sig!!!! fast jag vill juh hemskt gärna att min älskling kommer tillbaka.

Nu ska jag googla lite på heminsemination.....

Svar på tråden Kan man?