• penapöna

    Tidningen Allers!

    Stort tack till er föräldrar som är med i veckans Allers! Det är så viktigt att vi änglaföräldrar vågar synas och berätta!

    Mamma berättade för mig idag om artikeln, den hade gjort intryck på henne, jag såg artikeln och utbröt -"De där känner ju jag". Fast jag känner er ju inte, men jag har läst om er, pratat några meningar med er här vi Internet, bilderna finns i mitt minne.

    Bandet vi änglaföräldrar har är starkt, mycket starkt, på nåt sätt så känns ni alla som min familj, för jag bryr mig så mycket om er, det känns som om jag känner er fast jag bara hört om er, för jag vet ju vad ni går igenom, jag går igenom mardrömmen om och om igen med er, jag finner lyckan igen med er. Tack för att ni alla finns!

  • Svar på tråden Tidningen Allers!
  • Centurion

    penaböna: Ja visst är det sant.. Det känns som att ingen annan än ni andra änglaföräldrar kan förstå.. Jag känner mig också hemma på något vis
    Kramar C


    Älskade lilla Love
  • cloudberry79

    Det blir som ett hem här, helt klart. Här finns de enda människorna i världen som förstår vad man går igenom.

    Jag var på affären och kollade in Allers, men det måste ha varit i förra veckans nummer det var, för den här veckan verkade inget finnas (stod och smygbläddrade i tidningen).


    Ängeln Adrians mamma
  • carina6

    jo det är veckans allers det är med kommer ut onsdag eller torsdag varje vecka

  • carina6

    nr 42 ska det stå
    ja vilken gemenskap vi fått här, synd bara "anledningen", men nu är det så (((((KRAM))))

  • daisybi

    gick ut direkt ö köpte. Läste atiklen när jag gick hem och blev nästan på körd av en bil;)......Skönt att det skriv om vår svåra sorg.

  • cloudberry79

    Kanske är min affär som är lite seg när det gäller att uppdatera tidningshyllan, jag får gå imorgon och titta efter. Tänkte egentligen skriva här om den underbara kontaktperson jag fått genom spädbarnsfonden, men om ni vill läsa, så står allt i min blogg.


    Ängeln Adrians mamma
  • Lilla Mjau

    Tack för tipset, ska köpa tidningen!

    Visst är det så att vi änglaföräldrar har mkt starka band till varandra. Jag har funnit enormt goda vänner i änglaföräldrar, människor man kanske aldrig hade träffat annars. Vi brukar säga att mitt i allt elände så förde det en smula gott med sig - man fick ju fantastiska vänner!

    Kram
    Anna

  • sladdenskåne

    Min mamma visade mig artikelen igåg...Det är viktigt att berätta om sin sorg och hur man känner..Det var en bra artikel man känner igen sig i så mycket ...Jag tycker det är jättebra med Änglarummet här på FL,så skönt att här finns ngn som förstår....

  • Elin o Simons mamma

    Tack för tipset!

    Gick och köpte en Allers på vägen ner till stan, ska läsa artikeln ikväll när vi
    har kommit till vårt sommarhus i Bohuslän.

    Ha en trevlig helg alla änglaföräldrar!

    Kram Camilla med ängladottern Elin.


    Avundas aldrig någon som tycks vara lycklig. Du känner inte hennes hemliga sorger. -Indiskt ordspråk
  • Pyssilullan

    Måste fråga, fast flera redan har frågat..
    ÄR det veckans Allers?
    nummer 42?
    Är ju fredag idag så de kanske har kommit ut en ny?

    'MÅSTE köpa den...

  • Mammatillfem

    Läste den igår efter att vi varit till min älskade änglason och sett gravstenen som kom just igår! Hemma hos MIn farmor,92,som vi hälsade på,läste jag artikeln,som var så fint skriven.."Vi är alltid en för lite i familjen" säger mamman...SÅ TYCKER JAG MED!

  • penapöna

    Ja det är veckans allers, den kom ju en dag tidigare till prenumeranter än till affärerna.

    Stor kram till er alla!

  • lamagirl

    Kramar om familjen

    Eva-Lena Stolt Mamma
    Till Ängel Michaela
    Och 3 Jordbarn

Svar på tråden Tidningen Allers!