Vill ni hjälpa mig med mitt CV?
Hej, jag håller på att söka nytt jobb, men får inte ihop det... Ska söka genom proffice som Kontorist/kundservice. Någon som vet hur jag skriver bäst? Gör en kopia av det jag har skrivit...
Ansökan
Jag är 27 år och för tillfället mammaledig med mina två barn, 2,5 år och 1 år.
Jag är en äventyrlig tjej som älskar nya utmaningar i livet. Jag är intresserad av resor, olika kulturer och språk, därav att jag har varit borta på olika ?arbetsäventyr? sedan över fyra år tillbaka. Jag har arbetat inom Hotell och Restaurant branschen här i Sverige och utomlands med både det ena och det andra, något som jag har trivts otroligt bra med. Jag har arbetat som ?allt-i-allo? på ett litet Bed and Breakfast hotell på Nya Zeeland, även arbetat som hytt och roomservice värdinna på kryssningsfartyg runt om i värden. År 2002 arbetade jag i London på ett förstklassigt hotell som konferens och restaurant receptionist, där jag hade många olika intressanta administrativa sysslor. Tiden borta har varit väldigt givande, jag har arbetat och levt mycket självständigt såväl som att vissa arbeten har krävt stort samarbete vilket aldrig har varit till några problem.
Sedan ett år tillbaka arbetar jag på Best Western Hotel ****** här i ***** som receptionist men söker nu tjänsten som *****hos er på*****. Jag är mycket service inriktad, noggrann och ambitiös med mitt arbete. Det skulle vara både roligt och intressant att få prova på något nytt, få arbeta med kirurgi samt att samtidigt få arbeta med kundmottagning i en reception vilket jag tycker mycket om. Som person är jag mycket serviceinriktad, flexibel, noggrann och ambitiös med mitt arbete. Jag är mycket glad, positiv och har lätt för att lära mig nya arbetsuppgifter. Jag talar och skriver flytande engelska samt har basic kunskaper i franska. Hanterar Office-paketet, Outlook Express samt hotell datasystemen Fidelio och Hotsoft.
Mina tidigare arbetsgivare har varit mycket nöjda med mina insatser och mina vänner ser mig som en trevlig, humoristisk och uppfinningsrik tjej. Förutom resor och natur är några av mina intressen min familj och sport, då främst innebandy.
Jag skulle bli mycket glad om ni hörde av er och ser fram emot att få berätta mer om mig själv.
Tack på förhand!
Med Vänliga Hälsningar