Sonen har dåligt rykte
Vet inte riktigt om detta är riktigt rätt ställe men väljer att lägga det här då jag vill vara anonym. Jag har en son som är 7 år. Han har ett väldigt dåligt humör som framför allt yttrar sig i skolan. Han kan slå och säga elaka saker till de andra barnen. Detta är något som jag och fröknarna har pratat mycket om. Man ahr från skolan satt in extra resurser samt är skolspykologen inkopplad både för mig och sonen. Detta känns väldigt bra.
Nu till det som idag gjorde mig väldigt ledsen. Jag träffar sedan en tid tillbaka en ny man. Hans doter som är 14 går på samma skola som min son. Nu berättar han för mig att min son har ett dåligt rykte på skolan. Att hans dotter kan berätta allt möjligt som hänt. Detta gör mig så ledsen! Han säger ju inte detta för att göra mig ledsen. Han har verkligen tagit sig an min son och tycker mycket om honom. jag har desto svårarare att få kontakt med hans dotter och det känns inte som denna infon gör det lättare. Vet inte hur jag ska kunna hjälpa min son. Han är en så go liten kille som bär allt för mycket frustration inom sig som han tydligen inte vet hur han ska göra sig av med. Någon annan som haft liknande bekymmer?